{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garmin Vs. TomTom
  • #1   8. jun 2006 jeg køre selv med en garmin streetpilot 3 den funger uden mærket med den fylde en del i forhold til tomtom rider også har den ikke toutch screen. så hvis jeg skulle skifte min ud så vil jeg vælge rider da den den er lavet til mcbrug. mvh allan h

• #2   8. jun 2006 Hvis du har Clip-on styr på din MC, så kan du få problemer med orig. beslagene....

Ellers så fungere den fint og den er meget hurtigere klar end PDA løsningerne. Jeg tror det max går 10 sek. så har den fundet sin position.

En smart lille feature er, at hvis man er ved og løbe tør, så kan man medens man kører lige bede om at finde vej til nærmeste tankstation.

• #3   8. jun 2006 Hej Jeg har selv haft en Garmin Street Pilot.
    Jeg havde lidt problemer med strømforsyning, hvor sikringen gik under meget kraftigt regnvejr.
    Jeg er selv ude og kikke igen, og overvejer nok stadig Garmin, da det ser ud til at det nye tilslutning til strøm/batteri er mere fornuftig. En anden ting, der er værd at bemærke, er kort.. garmin dækker Europa, hvor TOMTOM som standard dækker skandinavien.
    Anyway, jeg skal nok se dem begge IRL før jeg beslutter mig ;o)

• Mich P
    Mich P Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   8. jun 2006 Arbejder med Tomtom og kender deres Rider godt!

Super produkt og skal selv have den når min kørekort er førdig om 8 dage...

Hvis du bare er ude og trille kan du svare din mobil på Navi og tale håndfrit fra hjelm.

Nice

Kommentér på:
Garmin Vs. TomTom

Annonce