Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er dette batteri godt?
  • #1   3. apr 2012 Om det er gel eller syre har intet at sige med opladertype, en CTEK eller anden standart lader kan sagtens lade dem perfekt op og uden at skade dem på nogen måde, de kan bare ikke klare meget høj ladespænding, men det giver ingen intelligente mennesker/opladere et batteri alligevel. Et gel batteri er tværtimod bedre til at klare dybe afladninger og har længere levetid da de ikke danner sulfit.
    Mange sports mc skal køre med gelbatteri for at de ikke løber ud af det ved nedlægning osv, samt de er bedre til at klare rystelser.. Jeg kører selv med Biltemas gel batteri, det virker fint og koster ikke alverden, min erfaring siger mig at de dyrere batterier ikke holder ret meget længere alligevel.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #2   3. apr 2012 Det er et fint batteri - køb du bare det...

Haekle (Rüsselsheim) S - Der render altså ikke noget ud af en cykel ved nedlægning - ligesom motorolien også stadig ligger nede i bunden af motoren som når cyklen står lodret. Centrifugalkraften gør at MC'en ikke kan se forskel om den er på vej igennem et sving eller står stille - alle væsker vil stå som normalt.

• #3   3. apr 2012 Det er godt at Opel ikke laver motorcykler, siger jeg bare smiley

Kommentér på:
Er dette batteri godt?

Annonce