3.309 visninger
|
Oprettet:
Hyosung GT 650 R {{forumTopicSubject}}
Som i oveskrift, hvad er folks erfaringer med den model, og kvaliteten af samme?
/M
Obs: Jeg søger ærlige meninger og erfaringer, ikke fordomme og "jeg har hørt en ven's ven der havde en ven" indlæg
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 145 Svar: 443
http://motorcykelgalleri.dk/for_messages-search.aspx?page=1&sort=&searchstr=hyosung+erfaring&GroupID=
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 202 Svar: 1.205
Jeg er godt tilfreds med min! Fed maskine og til billige penge. Min har lidt rust og ir hist og her, men ikke noget man ligger mærke til.
Der har tidl. været børbesygdomme, men det er løst efter 04-modellerne. Det var bremserne og dæk der var for dårlige samt problemer med topstykket (skød vist en udstødningsventil ud). Rust var også en tidl. fjende, men er også løst.
maj 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 273
Det er muligt den ikke er lige så god til at imponere folk i Mc kredse, men hvis du ignorerer det og nøjes ned selv at nyde den, tror jeg du bliver glad for den.
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.174
Byttede kun for at få flere hk så jeg kunne følge gutterne lidt nemmere på lige stykker!
Jeg anbefaler helt klart denne mc
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 22
Men hvad mener i med tung? Jeg synes også mine cykler er tunge, men de flytter sig da såre nydeligt på lige stræk så rødderne med deres nye modeller stadig kan få sved på panden når jeg leger med. Nok er mine maskiner gamle, men de kan da bide fra sig endnu.
/M
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 486
Prøvede også en ER-6 men den skulle helt klart drosles hvis elever skulle ud på den. Lidt kontant i det, efter min mening.
Dog er favoritten Honda CBF500 / CBF600S bare ikke deres pris.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 22
/M
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 13
Rigtig gode køreegenskaber. Det eneste negative jeg har at sige om den er at gearkassen er meget kontant. Og den har lidt vibrationer, idet det er en V2´er. Men ellers kører den kanon godt. Min er 2010 udgave. Tror de fleste børnefejl blev rettet samtidig med at de skriftede til det storte sted (før var det gråt)
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.075
Jeg er en af dem der ikke har og aldrig vil eje en hyo af dem som pt er produceret ( kan jo være de laver super cykler om 10 år)
Har prøvet, og det var rigeligt til mig
Og det var så mit bidrag til en genoplivet tråd
Hyosung GT 650 R