{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

* II_Baccio *
* II_Baccio *
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 49

de små 400ccm {{forumTopicSubject}}

Jeg har tidligere kørt cbr 600, men er nu på udkig efter en lidt billigere maskine, og har altid haft en godt øje til de små 400 racere.

Det drejer sig om VFR400, CBR400, Gsxr400 og ZXR400. RVF400 syntes jeg er for dyr.
Nogle der har nogle anbefalinger/kommentarer til nævnte maskiner? Hvordan er de at køre på?

(Umiddelbart syntes jeg bedst om Hondaerne)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  de små 400ccm
  • #1   3. mar 2012 jeg kørte et par år på GSXR-400, den er ok, men skulle jeg igen køre 400 ville jeg klart vælge en RVF eller VFR.
    - på bane kørte jeg FZR-400 den gik som en raket, men der var også pillet lidt ved den....
    - det er fedt på de 400 at de ikke vejer så meget, og så er der kort akselafstand så de er perfekte til små dagsture på snoede veje. (har du tænkt i motard ??)

• #2   3. mar 2012 do it smiley

Jeg har kun erfaring med CBR400RR og VFR400R den sidstnævne er helt sikkert sjovest, alt er bare bedre, bremser, affjedring, stel osv.. kører du på tilpas små veje så kører du 100% lige op med de store..

• #3   3. mar 2012 og svinge det kan den c")

http://www.youtube.com/watch?v=92P3bSeQI6c

mht Suzuki og kawa, så synes jeg godt nok det er svært at finde en i std farver med alle sine klistermærker, 90% af dem er nylakeret smiley

• #4   3. mar 2012 Har selv en zxr400 fra 92.
    Den er jeg skam super glad for. Jeg ville da lyve hvis jeg sagde jeg ikke kunne tænke mig lidt mere moment.

Men den kan godt komme hurtigt afsted hvis den får lidt at leve af.

Den har da overrasket nogle større maskiner da de fik afvise den "kun" var 400

Den svinger som en drøm og er stabil.

• #5   3. mar 2012 Rvf ville blive mit valg. Og ellers er det tæt på dødt løb mellem cbr og vfr på 2. pladsen. Cbr er lettere at servicere end vfr/Rvf
    Zxr er fysisk lidt større, så den sidder du måske bedst på

• #6   3. mar 2012 Hvis det er pga prisen kan det da nærmest ikke betale sig. 600 maskinerne er stort set lige så billige.

• #7   3. mar 2012 Men ikke ligeså sjove.

• #8   3. mar 2012 Jeg har også kørt en zxr 400 de sidste to sæsoner. Den er dog lige blevet udskiftet til fordel for en 600, mest pga kørestillingen. Det er en super sjov maskine og den er fint hurtig, så længe man giver den nogle omdrejninger. På de små veje kører den lige op med langt større maskiner. Jeg kan varmt anbefale en zxr 400, men det kommer meget an på hvor høj du er.

• #10   3. mar 2012 Skiftede min RSV1000R ud med en RVF400R i slutningen af sidste sæson. Er ret sikker på at jeg bliver glad for den lille. Mine køreevner kombineret med de veje og baner der er tilgængelige i nærheden af min bopæl gør, at jeg nok får mere køreglæde ud af den lille, end jeg fik af Apriliaen. Hvis du vil køre motorvej, store baner eller med passager/oppakning, så skal mc'en nok værre større.

Kommentér på:
de små 400ccm

Annonce