{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyosung! ??
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #1   1. mar 2012 Nyere end 04 - så burde den være finfin.

Lidt tung, men absolut meget værdi for pengene.

• #2   1. mar 2012 min kæreste har lige købt en gt 250r, fra 2010 til få penge.. har selv kørt den og må sige det ikke er en kawa, suzuki, honda, yamaha you name it... (syntes eks. at benzin pumpen lyder lidt underlig og slidt når man starter den) .. men en cykel med 6000km fra 2010 med sprøjt, elektronisk display, benzin måler osv. til lidt over 20k som ikke er en "kinøjser" Ja så må man stadig sige at du får utroligt meget for dine penge!

kun tid kan fortælle os om den holder godt eller ej, men so far er de alle penge værd.

• #3   2. mar 2012 Har en kammi som har en 650'er.. han er mega glad for sin

• #4   2. mar 2012 Ja køb dem med sprøjt og sort stel, så tror jeg også du får en fed maskine.
    Kunne selv tænke mig en.
    Jeg var i Horsens og prøve en i sidste uge, og den lyder og kører bare godt, dog synes jeg gear'ne sidder lidt..... tæt tror jeg, der er i hvertfald forskel fra min 27år gamle suzuki og til den, hvor jeg synes at suzukiens gear er bedre.. Dårlig finish på kontakter og knapper og sådan, men det kan jo laves om.
    - I say go for it..

Vh Jonas

• #5   2. mar 2012 Jeg er sku glad for min GT 650 S. Fed maskine og til billige penge.

Der har tidl. været børbesygdomme, men det er løst efter 04-modellerne. Det var bremserne og dæk der var for dårlige samt problemer med topstykket.

Hvilken model har din kammi ?

• #6   2. mar 2012 Jeg kørte 13k på min sidste sæson uden et eneste problem. Den er lidt kontant i indsprøjtningen, Men ellers synes jeg at jeg fik rigtig meget mc for pengenen. Jeg kan ikke genkende udsagnet om dårlig finish på kontakterne. De ligner alle andre kontakter!
    Gå efter en indsprøjtningsmodel, så er du sikker på at undgå børnesygdomme

• #7   2. mar 2012 Jeg havde en 2007'er i et par år (karburator modellen), og den kørte rigtigt godt - NÅR den kørte.. Jeg oplevede desværre en del "børnesygdomme", som dog alle blev ordnet på garantien, men da min lokale forhandler lukkede, og udgangen på de 2 års reklamationsret nærmede sig, solgte jeg den.

Jeg har hørt meget godt fra andre, og jeg vil til enhver tid også selv være modstander af "mærkesnobberi", men desværre står jeg selv tilbage med nogle lidt blandede erfaringer og et stort værditab, da jeg solgte den i sommeren 2009.

Det er rigtigt, at det er en ret tung maskine, men det oplevede jeg ikke som noget problem.

• #8   2. mar 2012 Jeg er super glad for min. Jeg har en GT650R fra 08

• #9   2. mar 2012 +04 modellerne kan altså også have problemer med topstykkerne. Der er bla. en herinde som har haft det.

De største problemer med dem set med mine øjne er at de kører med stål stel, hvilket gør der ikk er meget racer over den GT650R med den kampvægt, lidt dårlig finish sommesteder, priserne på reservedele er vanvittige, importøren er ikke til meget hjælp mht til garanti problemer, pris forskellen til Suzuki fra ny er meget lille. Nå ja så MANGLER der en 1000cc V2 i programmet : D

Generalt får de mange hug bla. herinde og oftes fra folk som kender nogen, der kender nogen hvis nabo osv. Mange har ingen personlige erfaringer eller selv prøvet en. Synes det er en fin maskine også specielt til prisen de har brugt efter blot få år, hvis man kan leve med at den er ret ny, men teknologien på den er halv forældet

• #10   2. mar 2012 Team liltorp racing ( : Det var nok egentlig også nærmere kontaktHusene jeg mente:D Men anyway betyder det nada..(for mig ihvertfald)

Kommentér på:
Hyosung! ??

Annonce