{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.528 visninger | Oprettet:

Flex leasing af mc {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen. Jeg har undersøgt priserne for leasing af mc (flex)
Men de bedste tilbud jeg får ender jeg med at give ca 10-11 tusinde i gebyr/kontraktoprettelse..

Dette må da kunne gøres billigere, jeg ville ik ha noget imod at betale hvis jeg vidste den sku flex leases i flere år. Så er gebyret jo pludselig ikke så slemt, men når jeg regnede med kun at bruge den maj-juni-juli, så er det pludselig dyrt,
Så min bøn til jer, hjælp mig, i må næsten kende nogle firmaer der kan klare det uden det ender med at være så dyrt..

Beklager stavefejl, skriver fra en tablet..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flex leasing af mc
  • #1   24. feb 2012 Jeg tror godt du kan regne med det bliver MEGET dyrere at leasse biler /mcer efter den røde regering er kommet til magten....

• #2   24. feb 2012 Det jeg klar over, det er derfor jeg ville få det gjort inden loven sætter ind, da de ikke kan ophæve allerede indgået kontrakter

• #3   24. feb 2012 Tjaaaaaaaaaaaaaaa Morten har lidt på fornemmelsen på de vil skide på den almindelige Dansker

• #4   24. feb 2012 Tror ikke der ender med at være en daddel sparet
    Køb det du har råd til at få plader på :-))

Det er ikke nær så fedt at leje som at eje....

• #5   24. feb 2012 Næ men det er noget billgere :D.. Tror aldrig jeg for en mc med afgift, kun vis det flexleasing bliver fjernet smiley

• #6   24. feb 2012 Har man ikke pengene cash, så må man gå. Alle låne muligheder burde forbydes ;-))

Sikke en økonomi den danske mand så ville få..

• #7   24. feb 2012 Øhh brian, det har intet at gøre med jeg ikke har råd, jeg ville flex lease i år, og så ville jeg bruge pengene på noget anlæg til hjemmet istedet...
    Og eftersom den mest sku bruges på bane kan du så give mig en fornuftigt grund til at betale hele afgiften??
    Eller læser du bare utrolig dårligt og vil tilføje emnet dumme kommentarer??

Sjovt som man spørger om hjælp og så blir der skrevet om alt andet???

• #8   24. feb 2012 Men jeg kan efterfølgende se jeg ikke skal tage din kommentar så højtideligt når du kører på noget gammelt lort fra urtiden af,

Var det så det DU havde råd til at få på afgift, så er det vel ok, men bland dig uden om min tråd ellers....fattigrøv...

• #9   24. feb 2012 ;-)))))
    Min gamle gixxer " lort" står ved siden af min harley, og min seadoo rxp og min segway. Så tror ikke det er min evne til at spare sammen til legetøj der fejler noget.

Og så har jeg da også et fedt anlæg i stuen, men ikke på bekostning af en manglende nummerplade på en af mcerne......

Tror du skal tage et møde med en fornuftig bankrådgiver så du lige som visse andre kan komme ud af den onde " fattigrøvs cirkel" og rent faktisk få grej for dine penge i stedet for at pumpe den afsted til gebyre og renter..

Mvh Brian

• #10   24. feb 2012 Morten S = Fedterøv.........

• #11   24. feb 2012 Har du kikket her
    (link fjernet)
    de leaser også mc'er ud....
    Privat lease, Flex lease, og meget mere

Håber du har heldet med dig smiley

• #12   24. feb 2012 Hvis jeg nogensinde får røven fuld af penge vil jeg fanme og smide sådan nogen latterlige kommentarer som Brian S gør. Hvad pokker er der i vejen med at låne eller lease et kørtøj?

Mht til leasing af mc. Jeg kender en som leasede en af de store bmw offroader ting for 2 år siden. Han gav, mener det var, omkring 8000kr i oprettelse og tog den over 2 år.

• #13   24. feb 2012 Ja btian s self har du det:-) i en alder af 44 skulle man efterhånden også gerne eje noget..

Jeg er kun 24. Så jeg er helt tilfreds med både min bolig og køretøjs situatipm, jeg gider ikke låne. Er glad for jeg ikle skylder en krone og sådan skal det forblive, så jeg tager mig ikke af du mener jeg burde komme ud af min fattigrøvs cirkel, men siden du skrev jeg burde betale hvad jeg har råd til, hvordan mener du så det er et svar på mit apørgsmål siden du valgte og lave et indlæg? Var det for at hjælpe eller sad du bare og leder dig?
    for du virker sku som en gammel nar der ikke har andet og give sig til..

Fjols..

• #14   24. feb 2012 Hvordan. Er jeg så en fedterøv bjarne n?:-)

• #15   24. feb 2012 @nik.
    Når man låner så betaler man en stor del af sin surt tjente formue til nogle pampere som lever højt på at man ikke kan vente den smule tid der skal til før man kan købe sit grej kontant.
    Rigtig mange har fra deres fyldte 18 år et kæmpestort " billån" og det har de til de bliver 60... Og i alle de år betaler de flere tusinde kr pr md. Blot fordi de ikke fik startet deres køretøjs karriere på en langt mere økonomisk facon.

Jeg siger ikke at man ikke skal have noget som helst. Men hvis man tager et par år på en betalt gsxr400 istedet for på en lånt ny 1000r så kan man slippe for rente/gebyr helvedet resten af livet.

For mange så er lånet et helt naturligt punkt på budgettet, og det er da helt skævt.

Og til dig tøse fornærmede unge Morten.
    For det første så var den kommentar som du piver over til Carsten...og dernæst så har du været myndig i over 6 år og det er mere end rigeligt til at have sparet sammen til en seriøs kværn med dk plade.

Jeg vælger at opfatte jeres udbrud som et udtryk på at i har det ligesom en ryger har når der endnu engang dukker en nicolette reklame op på skærmen.
    Man ved godt at det er rigtigt, men kan ikke lige se hvordan man selv når det kloge punkt....

Go' weekend ;-))

• #16   24. feb 2012 Så bor du måske til leje, Brian. For du vil vel heller ikke betale pamperne for et kredit foreningslån.

• #17   24. feb 2012 Morten S.

Mon ikke du skulle ændre din måde at tale til andre herinde hvis du forventer folk skal hjælpe og bruge tid på dig?
    Det er godt nok en ucharmerende måde at svare folk på. Hold da fast.

• #18   24. feb 2012 @lars.

Hæ hæ Hæ jeg bor ikke til leje for dem der lejer ud har lån og skal tjene penge der udover.
    Og så vil en ejerbolig stik modsat ting med hjul stige i værdi over en årrække.

Så jeg har boliglån. Startede i en alder af 20 med at tage et 30 årigt lån og hvergang jeg er flyttet siden har jeg bibeholdt den oprindelige løbetid, så ledes at jeg i en alder af 50 ( og det er sgu snart) er total gældfri.

Hvis du eller andre har brug for noget økonomisk sans og alm budget hjælp så kunne jeg være skridtet inden luxusfælden....

// Brian

• #19   24. feb 2012 Nej ellers tak, jeg har mit på det tørre. Men tror bare man skal acceptere at folk er på forskellige stadier i deres liv og folk lever forskelligt. Og største delen af alle danskere har på et tidspunkt nok haft et lån af en eller anden slags. Og det er der vel ikke noget galt i.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #20   24. feb 2012 Nu var det ikke social status og evnen til at kalde sig gældsfri, men flex leasing der blev spurgt om.

De 10-11.000 er billigt sluppet i oprettelsesgebyr...

• #22   24. feb 2012 det er mærkeligt administratoren ikke har censureret hele indlægget væk endnu. Nå men jeg undersøgte det engang, og der kunne det kun svare sig hvis man ville have ny cykel til over 200000 der havde et stort værdi tab de første år. Og jo dyrere cykel, jo billigere er flexleasing

• #23   24. feb 2012 Brian S. NU kan jeg ikke I min vildeste fantasi drømme om at bruge mine penge på en bike fra 1993... Det tænder mig simpelthen ikke. NU kan lån altså beales ud og udfri den drøm man har her og nu.. Jeg skal fanme ikke drømme om en bestemt kværn og så spare sammen i 6 år for at realisrer min drøm såååå så etc braster:D
    Jeg har kørt mcs i hm ca 8 år. Lånte til en Aprilia rs250, så en 1997 Gsxr600, så blev den en 1998 TLR1000, så blev den en 1998 Yamaha R1 og nu har jeg en 2001 GSXR750, min gæld PT lyder på 56000kr. Men jeg har sku prøvet noget! Og jeg skal ALDRIG eje en nu mc for så vil jeg græde over værdi tabet.

• #24   24. feb 2012 Morten om flexleasing har jeg hørt, det typisk udbydes af mindre robuste firmaer, ikke Nordania, Nordea osv. Det er nok værd lige at vurdere, så du ikke mister en masse penge hvis de går konkurs.

Og der er ikke nogen grund til at tale nedsættende om flexleasing. På papiret er løsningen helt rigtig som alternativ til at lægge flere hundrede tusinde i reg. afgift. Særligt for motorcykler og sportsvogne var det jo fristende kun at betale halv afgift hvis den kun bruges halvdelen af året. Måske skyldes det at leasingselskaberne er for grådige?

Kommentér på:
Flex leasing af mc

Annonce