Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er blevet påkørt...
  • #1   3. jun 2006 hold kæft en multi-idiot....

• #2   3. jun 2006 ja fjog ja også siger han det er min skyld.

• #3   3. jun 2006 hvae... mon ikke man skulle ringe efter strissen??? det havde jeg gjort... ja eller også havde jeg sku tævet ham.. hmm.. arj.. tror faktisk jeg bare havde lamme tævet ham - s¨kan han lære det...

• #4   3. jun 2006 han turdeikke stige ud af bilen, låste dørerne og ringede til politiet inden jeg var kommet hen til ham...

• #5   3. jun 2006 Surt!

Hvor meget skete der med banditten? Altså cyklen..

• #6   3. jun 2006 bagende, udstødning, dæk og fælg osv. er smadret...

• #7   3. jun 2006 Han lyder da som en spasser.... Hvad sagde policen?

• #8   3. jun 2006 De ville ikke gøre noget da der ikke var sket personskade, og vagthavende var sur og mente ikke at jeg måtte bremse så hårdt. Idioten havde sagt jeg havde lavet en katastrofe opbremsning, men nej, kørte 50 km i timen...

• #9   3. jun 2006 Men det er vel ord mod ord så? Altså vagthavende kan vel ikke sådan bare bestemme at ham den anden har ret... Ved du hvad det ender med - altså hvis forsikring kommer til at betale?

• #10   3. jun 2006 de var to i bilen og jeg var kun mig... men der var da heldigvis en dame der havde set det, så vi må jo se hvad der sker... Hans sidste ord var vi ses i retten....

• #11   3. jun 2006 stephan c.. jeg tror du har ret.. den tanke kom ikke lige over mig da jeg sad i det

• #12   3. jun 2006 Jamen han skal sgu da tage skylden idet han ikke har holdt afstand. Havde du lavet en katastrofe opbremsning ifald et barn var løbet ud på vejen foran dig ville han jo også ramme dig.

Jeg mener bestemt han skal tage den fulde skyld og jeg ville vende tilbage til politiet (og forsikringen) idet jeg mener de har begået fejl. Han SKAL tage ansvaret og skylden fordi han ikke holdt afstand.

Andre for en bøde fordi de ikke holder afstand til foran kørende og det er endda uden at der er sket uheld. Du må og skal ikke gå på kompromis og dele skylden. Han skal tage hele skylden -øhh mener jeg!!

Alex.

• #13   3. jun 2006 jeg kørte ligeud.. så ja det er 100 % hans skyld... men ja forsikringen kan ikke gøre noget før på tirsdag..

• #14   3. jun 2006 Alex har fuldstændig ret. Færdselsloven er ganske klar i sådan en situation.
    SImon.

• #15   3. jun 2006 Ja op i Røven med politiet, jeg er blevet halvegs jordet ned på en cykkelsti, hvor en bil svingede ind til højre over cykkelstien, hvorefter idioten siger jeg kørte for stærkt, jeg gad slet ikke diskutere med ham, fik bare fat i politiet, Hæ hvad hjalp det, ikke andet end da de fandt ud af at der ikke var sket nogen personskade, så sagde de til mig, at hvis jeg gik videre med det, kunne jeg godt regne med at få ansvaret for det der skete, så tænkte jeg omgående, de har fri og gider ikke og skal til at lave rapport. Jeg var lammet, det er ikke det man er blevet tudet ørene fulde af til teori.

Har intet tilovers for politiet mere... Hører også mere og mere dårligt om dem "desværre"

• #16   3. jun 2006 fuck ham og politiet nu vil jeg sætte mig ned og dirkke nogle grav øl... og først tænke på det imorgen, når jeg nu ikke kan komme ud at kører i det gode vejr imorgen..

• #17   3. jun 2006 så må man tage køllen i egen hånd... mener sagen...

• #18   3. jun 2006 ja desværre er politiet sådan.... vores skattepenge går nok mest til deres kaffepauser....

• #19   3. jun 2006 Til mit vidende får man fuld skyld for at ramme en forankørende og et klip i kortet for ikke at holde afstand, så billisten skal have fuld skyld, men politiet kan åbenbart ikke selv loven mere ?
    Og så er det fuldstændig ligegyldig hvor hårdt du har bremset.
    Håber sku du får ham ned med nakken !!

• #20   3. jun 2006 Retten min ven, retten, jeg kan absolut ikke se at du ikke skulle vinde den sag. Som alle de ovenstående har skrevet så har han ikke holdt afstand.

• #21   3. jun 2006 Det er jo en ren forsikringssag... og medmindre du har bakgear på din Bandit, vil skaderne bevise at det er bilisten som har skylden 100%

• #22   3. jun 2006 Det behøver ikke at gå i retten. Den klarer forsikringsselskaberne indbyrdes. Jeg blev selv påkørt bagfra af en bilist forrige år. Ingen behov for at blande policen eller retsvæsnet ind i det.

• #23   4. jun 2006 Men når billisten siger at det ikke er hans skyld, så vil forsikringsselskaberne vel ikke tage sagen. De skal vel have at vide hvem der har ansvaret, eller finde de selv ud af det indbyrdes??

• #24   4. jun 2006 jeg har sku en ide.. hvorfor laver vi ikke et helt lovlogt hold, som gerne rykker ud i sådanne sager og fortæller folk hvad de er for nogle.. tror måske bare synes af 100 mc´ere kunne være nok til han ville gøre hvad so helst.. og når så man 1 for 1 går op, ringer på og fortæller ham hvad han er for et fjols - ja så kan det da være der sker noget rart..

• #26   4. jun 2006 Magen til idiot, håber sgu han finder kærlighed til et vejtræ inden for den nærmeste fremtid (helst med sådan ca. 150 km/t)

Sjovt, han sådan prøver at skræmme dig og lyve for at slippe for straf, samtidig med at han er bange for dig, selv om de sidder to personer i bilen og du kun er en...

Han prøver vel at sige at du bremsede hårdt op med vilje (dvs uden grund), for at provokere ham, så han ikke kunne undgå at påkøre dig. Men uanset hvad har han ikke holdt bremseafstand, så han kan bare "Go f*ck himself!" Husk på at en motorcykel skal bruge længere tid/afstand på at bremse ned end en bil, så der er kun en der står med skylden!

Desuden skal du være opmæksom på at man ofte først opdager piskesmældsskader og lign. et godt stykke tid bagefter, så vær nu helt sikker på at få undersøgt og nævnt den smule ondt i nakken, ryggen, hoften, mm. du nu alligevel har efter sådan en påkørsel, så de ikke kan rende fra det, hvis der pludseligt skulle ske noget. Har virkeligt svært ved at se hvordan din cykel kan blive smadret så meget, uden at du har fået den mindste skramme? Vi mænd er sgu alt for gode til at lade som om der ikke er sket noget, selv om vi har slået os ad helvedes til.

• #27   4. jun 2006 Jeg har en kammerat, som engang kørte galt. Han kom ret alvorligt til skade og lå sygemeldt i ret lang tid på hospitalet, hvilket næsten gjorde at han gik konkurs da han var selvstændig. Desværre var modparten som havde hele skylden forsikret i det samme selskab (Tryg), som min kammerat og derfor udbetalte forsikringsselskabet nærmst ingenting til Kammeraten, hverken i erstatning, tabt arbejdsfortjeneste eller svir og smerte. Forsikringsselskabet trak bevist sagen i langdrag og min kammerat måtte gå på arbejde uden at være ordentligt i stand til det. Til sidst opgav min kammerat kampen og forsikringselskabet vandt men i vores øjne snød de kammi. Forsikringsselskabet? - TRYG.
    Morale: Du skal gå hårdt til dem fordi de vil ofte forsøge at røvrende dig eller lade dig tage en del af skylden.

Alex.

• #28   4. jun 2006 Godmorgen, fuck den er stadig smadret, det var ikke bare en ond drøm...

Alex D.. Træls at hører han er forsikret i TRYG og det er jeg også..

• #29   4. jun 2006 Tonny C:

Lige en anden lille detajle som er blevet indført....

Hvis Du tager den i retten for vedkommende med stor sandsynlighed både et klip, og en orienterende køreprøve.
    Sidst jeg var til teori, fik vi at vide at hvis man havde været skyld i en skade skulle man bare med det samme gøre sig gode venner med modparten, da det ellers kunne resultere i en orienterende!

Slæb svinet i retten, og punk ham for alt hvad du kan!!

Håber dæleme at din cykel snart kommer ud og rulle igen.

/mvh

• #30   4. jun 2006 Tonny - modparten har skylden, ingen tvivl om det (og det bør forsikringsselskabet selv kunne finde konkludere !!) Til dem, der har set for mange amerikanske film og bare råber - "slæb ham i retten", så må vi lige konstatere een ting.. Politiet har besluttet ikke at ville skrive rapport og derfor bliver der ikke nogen straffesag. En civil retssag er det eneste man selv kan starte op, og her kan han højst blive dømt til betale dig erstatning, men bøder og klip får han ikke.

Kommentér på:
er blevet påkørt...

Annonce