{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Bedste måde at fixe ridser? {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg ville til at fixe et par ridser, og et sted hvor malingen er slået af, så jeg købte en sort og en klar lakstift. Men hvordan er den bedste måde at bruge dem på?

En af mine mates siger at jeg skal putte lidt på, og så polere, så lidt mere og polere igen. Dette skal gøres et par gange og så det samme med den klare.

Er dette den bedste måde? Er lidt bange for at polere det, af frygt for at det knadtes ud, og bare ser grimt ud!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste måde at fixe ridser?
  • #1   2. feb 2012 fyld lidt maling i ridsen og gerne af nogen gange, så der er lidt rigligt maling. Lad det tørre et døgnstid og så vandsliber du med korn 2000 til du kan se at det er glattet pæn ud, og så poler du med noget godt polermiddel og hels en maskine ellers kommer det til at tage lang tid hvis det skal gøres i hånden. Sådan gør jeg/vi klargøre biler til dagligt. P.S vi bruger aldrig den klarlak der er med, da det får en fin overflade når du polere

• #2   2. feb 2012 Okay lyder som en fin måde, kan jeg lige prøve. Nu siger du noget godt polermiddel, kan du anbefale noget?

Kommentér på:
Bedste måde at fixe ridser?

Annonce