1.163 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Vintercykel Vintercykel

Jeg går og roder med tanken om, at købe mig en vintercykel, jeg kan cruise lidt rundt på, når vejene er ryddede og isfri. Tanken går på, at den skal være så vedligeholdelsesfri som muligt, men også gerne kunne holde til lidt salt.

Er der nogen af jer, der har et godt bud på sådan en fætter. Budget er max. 20K.

mvh - Palle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vintercykel
  • #1   7. jan 2012 DT175

Mange gode grunde:

Billig i indkøb og nem i reservedele.

Vær OBS på Udstødning/forrør og naturligvis stempel/motor osv smiley

Du kan få nogle rigtig fine eksemplarer til 8k+

• #2   7. jan 2012 jeg tænker noget gammelt 70'er 80'er jern med så enkelt teknologi som muligt. luftkølet, 2 - 4 cylinder, 400 - 500cc, kardantræk og måske med kickstart. smiley
    jo grimmere den er jo mindre øm vil du også være overfor den.
    en let offroader er slet ikke nødvendig hvis du ikke kører på sne og is.

• #3   7. jan 2012 Honda XL 350 og de andre xl-modeller er også en mulighed. Du kan få en fin til 20k i budget.

• #4   7. jan 2012 Nu skriger du af grin, men mine kriterier for vinterkørsel er de samme - nul regulær is og sne.

Jeg kører masser af vinterkørsel på min tussegamle Suzuki VS 750 Intruder. Den har kardantræk - mega fordel, og så er den uhyre let at gøre ren, det gælder for mange naked bikes - også cruisere:-)

• #5   7. jan 2012 jeg selv overvejer meget en
    DT175 eller en ybr-125, har hørt meget godt om begge!

• #6   7. jan 2012 ALT kan bruges til vinterkørsel.
    den jeg har kørt mest vinter på, må være en Suzuki GS400L softchopper.
    Næstmest en gsx600f og så nogle forskellige offroadere og en enkelt Motard!

ALT kan bruges til vinter.
    MIN GS400L var den der var mindst vedligehold på! MEN til sidst skulle kalibre skiftes... kostede 300 fra en hugger!

MEN alt kan bruges.. MED MINDRE du vil fræse sne op, så skal det næsten være en offroader, gerne let! ikke for kraftig motor!!

• #7   7. jan 2012 Min cb400 er til salg.
    Bliver næsten ik mere simpel og har både el og kick.

• #8   7. jan 2012 gs 450 årgang 1980. pris. 4500 kr.

omkostninger til syn: ingen. kun synsgebyret....

se min annonce.

• #9   7. jan 2012 Jeg trækker Harleyen ud når det passer mig. men kunne sagtens få plads i garagen til en ktm som jeg så også ville trække ud når det passer mig.

MCér er beregnet til at køre på når vi har lyst smiley

• #10   7. jan 2012 Brian S:'

HØRT - jeg har aldrig fattet en bønne af det her med at investere en større sum i noget der skal glæde en, for så derefter ikke at anvende det, fordi man er bange for at forringe sin investering.

Hvis man vil have financielle indtægter, skal man IKKE investere i MC eller bil.

• #11   7. jan 2012 For 20k kan du få en helt ny Kawasaki D-tracker da den er på kampagne til halv pris
    http://www.kawasaki.dk/offer.asp?Id=3409CCEEBBC

• #12   7. jan 2012 Den her er et seriøst bud, eller den mest skrabede kineser du kan finde. Ville dog op i 250 cc, så det ikke bliver rent knallert.
    http://motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=107236

Knud (Ølstykke) J ------Good one----- ::)Den kunne mange lære af herinde.

• #13   7. jan 2012 Bruger selv den Dominator fra '94 jeg har på profilen året rundt.. i sne, sjap og salt.. ALT.. Det er klart den er blevet grimmere af det, men jeg har heller aldrig egentlig gjort den ren. Det jeg synes er godt ved den er stillingen, som ved alle andre enduro'er, at man føler man har god kontrol over cyklen, og jeg synes nemmere man kan håndtere små udskridninger på sådan en cykel end eksempelvis noget der ligner suki GS eller honda CB og masser af andre selvfølgelig. Domi'en har iøvrigt været nede at ligge en 8-10 gange uden at tage mærkbart skade af det.. et klart plus.. smiley

• #14   7. jan 2012 jeps.. good one Knud.. nu vil jeg sgu tage bilen hen i supermarkedet - selvom jeg lige havde besluttet mig for at gå.. øv bøv

Kommentér på:
Vintercykel

Annonce