Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  USA - en dag
  • #1   23. nov 2011 highway 1 fra san fransisco og sydpå

• #3   23. nov 2011 Bare af interesse. Hvad koster sådan en tur, og har du selv købt fly billet og fundet en der bare udlejer cykler, eller er den en pakkeløsning?

• #4   23. nov 2011 Hvis det kun er en enkelt dag, så skal du lige fortælle lidt mere om, hvor det er henne i ta´r ud fra. Bare at komme fra den ene ende af Los Angeles til den anden ta´r minimum tre timer - alt efter tidspunkt. Og Highway 1 er 800 km lang fra LA til San Francisco...såeeeee ?? Den er foranderlig og en kanon smut tur fra ende til anden. Men det er foranderligheden, der gør den smuk og gi´r en fed oplevelse. Man kan sagtens køre i fem timer og se det samme. Og så har man jo ikke fået fornemmelsen af Highway 1. Men som udgangspunkt for en enkelt dag er bestemt ikke it bud. Men igen - hvor går turen ud fra ??
    ;O)

• #5   23. nov 2011 Jeg har selv været en tur på vestkysten her fra d. 5. til d. 29. oktober... Godt nok i bil... Men vi kørte også på Highway 1 fra SF til LA (over Solvang)... Utrolig smuk natur - men næsten uanset hvor du kører derovre, så er naturen total overvældende og vidt forskellig fra det du lige har set.

• #6   23. nov 2011 Las Vegas.

• #7   23. nov 2011 Det vestlige Californien er sgu et temmelig vidt begreb. Hvor meget tid har I? hvor omkring starter I? Hvad vil I - køre eller se??? Hvis I vil se, vil I så se hav eller vinland eller ørken????

Og vigtigst af måske alt - hvad er en dag?....to-tre timer eller 10-12 stykker. I kan komme fra den mexicanske grænse til et godt stykke Nord for SF på en hel dag - hvis I ellers vil sidde i sadlen:-)

I californien er der nærmest alt.

• #8   23. nov 2011 Vi lejede tre HD' ere og kørte fra Las Vegas til Hoover Dam, det var episk. Vi lejede vidst hos Eaglerider til ca 200 dollar pr.cykel. Ps. Man skal være over 25 år for at leje.

• #9   25. nov 2011 Skal derover på road trip, i bil, med min familie. Det er så på denne tur min far og jeg skal have en dag på motorcykel. Vores tur starter i Las Vegas hvorefter den går og San Francisco til San Diego og slutter i LA. Vi Havde forestillet os at noget af HW 1 skulle indkluderes i turen - vi ved bare ikke hvor det ville være optimalt at gøre det.

• #10   25. nov 2011 Anders R - Det var planen at vi ville leje ved eagelriders, det koster omkring 200 dollar for et døgn som vi skal have.

Kommentér på:
USA - en dag

Annonce