899 visninger
|
Oprettet:
USA {{forumTopicSubject}}
Mig og en kammerat skal til usa og køre rundt til august, men vi vil ikk afsted med sådan et rejseselskab.
Vi ville høre om der er nogen der kender et godt sted hvor de lejer motorcykler ud, gerne billigt, eller som har haft erfarring med det;)
sep 2005
Følger: 1 MC-er: 5 Emner: 6 Svar: 121
Vælg electraglide (den med glasfiberkåbe) Det kan ikke forklares hvor behageligt det er efter en hel dag på cyklen
og god tur.
sep 2005
Følger: 1 MC-er: 5 Emner: 6 Svar: 121
jan 2008
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 350
Pris inkl forsikringer (som man ikke skal spare på - man gider IKKE komme til skade i USA uden forsikring), benz etc: Ca en tusse om dagen.
Bookede og betalte via eaglerider.com hjemmefra. Det virker, og de var skideflinke. Man kan låne tøj, hjelm etc. Jeg havde dog mit eget udstyr med hjemmefra.
Og så er USA Harley-land. I mine øjne SKAL man da køre på Harley, når man endelig har chancen for at lege easy rider i USA. Jeg kørte selv på helt ny Road King. Fed fornemmelse at cruise i USA på sådan en svend. Eaglerider har masser af andre modeller - både andre touringbamser som Electra Glide og de mere rå modeller. Og man kan altså tjekke det hele ud og booke hjemmefra.
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 1.125
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 10
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 1.125
En tredie mulighed er at sende jeres egne cyklerr derover med fly et par dage før - se fx http://www.biketravel.de/ - eller i forvejen med skib, det er sikkert billigere. Men i begge tilfælde skal i bruge tid derovre på at få dem ind og ud af tolden mm. og tilkøbe en lokal forsikring. For rejser over en måned er det en overvejelse værd IMHO.
Desværre kan udlændinge ikke længere indregistrere køretøjer i USA; der skal nu et 'Proof of Residence' til, dvs. et bevis på, at man har fast opholdsadresse i landet.
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 10
USA