{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.996 visninger | Oprettet:

Så gik der tid med det............... {{forumTopicSubject}}

DETTE ER IKKE EN SALGSANNONCE!

Det var så den tid på mc, har besluttet at sælge, evt. bytte til en anden bil. Jeg kan ikke holde til at køre mc mere pga. nye rygproblemer (en cyste ved rygmarven). Har kun kørt 4 gange i år, under 1000 km. Ikke så meget at gøre ved det, livet går videre, men træls er det da.

Cysten giver mig stærke nervesmerter i venstre side og er varierende i tid. Sådan ca fra 30 sek. til en halv times varighed af gangen, ca 8 timer i døgnet.

Ny op. vil betyde ny stivgørelse af ryggen, 360 grader, i Titanium og med kun 40 % chance for at det virker (det er 3. rygoperation), men med chancer for flere skader smiley Indtil videre overvejer både læger og jeg, hvad der skal ske.

Lige nu er jeg stivgjort i en del af ryggen, det blev lavet i okt. 2009. Det skal tages ud igen, cysten forsøges fjernet og ny stivgørelse laves.

Jeg er indtil videre ikke stemt for op., men på den anden side, er det også svært med smerterne.

Livet er ikke let smiley

Dette er ikke et pyllerindlæg, men bare lidt info fra mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så gik der tid med det...............
  • #1   18. nov 2011 Det lyder sku da ikke godt Palle håber da at der bliver mulighed for mc igen om et års tid eller 2 eller måske længere
    Mvh jens


  • #2   18. nov 2011 Aww, ikke et pylresvar, men fu l d medfølelse herfra, håber videnskaben finder på noget i fremtiden. weird når jeg skriver fuld uden mellemrum ser det sådan ud.

  • #3   18. nov 2011 Det er jeg da ked af at høre Palle.Men helbredet er det vigtigste.Håber alt kommer til at gå som det skal,og at du får det bedre. Mvh Claus

  • #4   18. nov 2011 Tak for medfølelsen.

    Jeg vil dog stadig deltage i fx træf mv, i det omfang jeg kan. Det er lidt snyd at køre i bil til træf, men det vil jeg da gøre, så må jeg bare parkere udenfor :).




  • #5   18. nov 2011 Ellers en flot MC du har, det er ikke svært at se hvor de har deres design fra :o)

    Held og lykke med din operation!


  • #6   18. nov 2011 Held og lykke med det hele, det lyder ikke morsomt..

  • #8   18. nov 2011 Føler med dig Palle.

    Jeg fik selv en stivgørende operation sidste år, samme som dig tror jeg med titanium pinde på kryds og tværs ar den nederste del af ryggen.
    Er stadig ikke helt frisk på det punkt, men har lært at leve med det.
    Dog sidder jeg faktisk bedre på min Truder, end i min bil. Så jeg ser frem til marts.
    Håber du kommer godt over det.

    Op med humøret selvom det er svært.


  • #9   11. jul 2012 Vil lige lave en update.

    Jeg er stadig ikke opereret, men har muligheden hvis jeg vil.

    Blev bevilget førtidspension pr 1/3, pga min arbejdsskade. Har fået genåbnet min arbejdsskadesag.

    Min mc beholder jeg foreløbig. Har fået kørt nogle korte ture.
    Jeg skylder ikke noget på den, så har kun forsikring og vægtafgift.

    Det er svært at undvære det liv. Hellere ha det sjovt i 3 timer og så ligge mig et par timer, end slet ikke at køre.

    Har fået mc hævet ca 5 cm foran, det har hjulpet lidt.

    Det er livskvalitet for mig ( og mange andre) at kan køre mc.


  • #10   11. jul 2012 Sgu da en god update at du kan køre, som du skriver, det giver en livskvalitet.

  • #11   11. jul 2012 Det gør det Bent. Var ude den anden dag, med en flok. Var en måned siden jeg havde kørt.

    Vi endte i rigtigt regnvejr, men det er jo vilkårene smiley


Kommentér på:
Så gik der tid med det...............

Annonce