{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At handle på EBAY
  • #1   16. nov 2011 Det er jo ting fra hver sit land.
    .de er tyskland, sweiz, mv,
    .uk er England.
    .Com er usa + asien.

• #2   16. nov 2011 ebay er meget ofte oppe her,. prøv at søge på forum og du får et ton af information om ebay.

• #3   16. nov 2011 vigtigt!!

Husk at du skal betale told og moms hvis du handler med et IKKE EU land.. Mere at du ikke sidder og forelsker dig i billige stumper, som så skal tillægges told og moms.

jeg plejer at bruge www.ebay.co.uk og så sætter jeg søgningen op til kun at vise produkter fra eu.

vh
    René

• #4   16. nov 2011 Som René siger, så vær obs på told og moms. Selvom du handler på den tyske eller engelske side, så kan der godt dukke ting op som er uden for EU, når du søger.

Ellers har jeg været godt tilfreds med eBay. Det har så også mest været forhandlere jeg har købt fra på eBay.

Men finder du noget interessant, så kan du altid kigge på ham der har tingen til salg. Der er et bedømmelsessystem.

• #5   16. nov 2011 Jeg har fået GU 10 led pærer hjem fra hongkong uden at betale andet end alm porto... via ebay.. nok bare et tilfælde.
    Husk inden du byder på en vare at sikre dig hvad portoen er, enten står det i annoncen eller også skal du maile/ ringe til afsenderen. Hvis du går ind på Ebay.dk er der som regel kun varer hvor sælger oplyser porto pris. Men det giver som regel for lille et udvalg og du ender alligevel på ...co.uk eller .de eller .nl

• #6   16. nov 2011 Jeg her kun gode erfaringer med at handle på¨ebay.de. Har købt masser af dele derfra.

Sørg for at få lavet et paypal-konto, så er det verdens nemmeste. Jeg har overhovedet ingen negative ting at sige om det, kun at man skal huske at det i tyskland er lovligt for dem du køber af at trække pengene først, inden de sender. Det har jeg prøvet et par gange, men alle i den sammenhæng at de ikke havde delene hjemme.

Delene er altid kommet. smiley Eneste negative oplevelse med handel på Ebay.de er ikke ebays skyld, men en stæreblind GLS-chauffør smiley

Skal lige siges at jeg altid har købt nye dele/ting.

• #7   16. nov 2011 når jeg handler på ebay, hvilket jeg gør ofte, er det normalt kineserland og dem derovre. det er global.ebay.com for hele verden (kina og hongkong er altid i den billigste ende)
    angående told og moms ved jeg alt om det da jeg flere gange har fået toldbrev.
    grænserne ligger sådan:
    alt under 80kr = ingen told eller moms
    alt over 80kr = 160kr toldgebyr + 25% moms af varen.
    har aldrig købt dyre ting men over 2500ca kommer der told oveni.
    er pakken markeret som gave ligger grænsen ikke på 80kr længere men på 240kr.

• #8   16. nov 2011 Husk at se om sælger overhovedet sender til Danmark. Inden du byder..

• #9   16. nov 2011 Husk at se sælgers karakterer, hellere give nogle få kroner mere for en vare hos en sælger som har fået god kritik frem for en med dårlig kritik.
    Hav altid styr på forsendelse og omkostninger samt betalingsmetode inden du byder.

• #10   17. nov 2011 Er meget nemt når man først har prøvet et par gange smiley

Kommentér på:
At handle på EBAY

Annonce