{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

Idé til en sælge-pris? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Går med tanken om at sælge min kværn, men har virkelig svær ved at komme frem til en pris. Er enormt dårlig til det, så håber på lidt hjælp.

Den har gået ca 11.000 + - mener jeg på stående fod.

Skam bud er velkommene smiley

http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=29895&ipc=102030

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Idé til en sælge-pris?
  • #1   23. aug 2011 Hvis du tænker på den absolut laveste pris du vil gå med til at sælge den for, og så trækker endnu 20 % fra. Så er du nok i nærheden af den realistiske pris!

Det er i hvert fald den følelse jeg har, i forhold til markedet for tiden.
    Men held og lykke med salget. Det er en rigtig fin motorcykel du har.

• #2   23. aug 2011 Ikke original lak trækker ved mig mellem 5.000 og 10.000 kr fra prisen!
    Diverse ekstrarier er tæt på gratis. PC og ikke rullet? Fy-fy!

• #3   23. aug 2011 Kommer helt klart an på om det er med Crossplane eller ej

• #4   23. aug 2011 Ja rune det sku ikke en Model 09 du har dig der. fra 08 og frem efter mener jeg det er hele balladen starter med nyt udseende de der krabbe øjne smiley så du ska lige ha det justeret ned smiley

• #5   24. aug 2011 Det kan vel ses på stelnummeret...

• #6   24. aug 2011 Ifht til markedet nu og den mængde af R1'ere med en del udstyr der er til salg lige nu, vil jeg mene i omegnen af 105-110.000kr. Der er et hav af 1000cc maskiner omkring 100K mærket med mere eller mindre samme km antal som din, og med ny lak og en PC der ikke er kørt 100% ind vil jeg ikke mene der er meget mere i den.

• #7   24. aug 2011 Hvis den skal fange nogen som helst opmærksomhed så skal den sættes til samme pris (eller billigere end) den billigste..

• #8   24. aug 2011 Sidste efterår (oktober) stod der en R1 07'er med 22000km på klokken. Super fin ved udstødning, fodhvilere og lidt andet lir. Super pæn til 110k, Jeg blev uden at have spurgt, tilbudt den til 90K nu her. Jeg takkede sørgeligt nej tak pga et kørekorts problem... cyklen var solgt 14 dage senere... Forhandleren gad ikke at have den stående vinteren over.
    Din er præcis ligeså gammel nu, dog med mindre km. Så lav selv regnestykket alt efter hvor meget du ønsker en handel og husk at det bud jeg fik, var forhandler bud.... sad but true

• #9   24. aug 2011 mange tak for alle budene, i må gerne fortsætte med at sige frem.

Der er kommet en lille ide frem hvad den kunne sættes til sælg for.

• #10   24. aug 2011 Mit råd:

få fjernet det sorte fra lygterne, få den rullet ind og sørg for at der er udfyldt servicebog, så burde den godt kunne ryge for 100-110k

Kommentér på:
Idé til en sælge-pris?

Annonce