838 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Spændende tur her til aften... Spændende tur her til aften...

Var lige en aftentur ud af Rugårdsvej og nyde vejret, først var jeg i Tarup ved at blive torpederet af en modkørende bmw bil der i rasende fart brugte det meste af modgående vognbane i et sving, da jeg nåede Langesø blev jeg overhalet af en grøn Kawa, fint nok jeg har intet imod folk gir den gas, så nåede jeg Morud og indhentede ham igen, vi fulgtes ad igennem Morud og hilste lige på hinanden, henne ved rundkørslen skulle han da lige demonstrerer hans svingteknik, så gas fik den og rundt det gik, MEN på den anden side af rundkørslen hvor han skulle dreje var der så en flok tøser på vej over fodgængerfeltet og jeg nåede lige at tænke nu går det sgu galt , men han fik sgu bremset og stoppet mellem tøserne uden at ramme nogen...
Nå ja, så på vej hjem af Otterupvej var der også et par biler der var raslet sammen...... Er det varmen eller hvad sker der ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spændende tur her til aften...
  • #1   1. aug 2011 Just another day at the office smiley

• #2   1. aug 2011 Ja jeg tænkte godtnok på om det var dig, men jeg mener ik din er grøn..:)

• #3   1. aug 2011 Rene: Læg lige mærke til jeg skriver jeg inhentede ham, folk kan ik finde ud af at kører kværn, efter hans rundkørselshow, rede han dov lidt af pinligheden ved at tag den på baghjul forbi tanken...:)
    Men et stykke derudaf inhentede jeg ham igen , da måtte han lige holde en rygepause og se om nogen af tøserne alligevel skulle ha´ ridset kværnen....

Kommentér på:
Spændende tur her til aften...

Annonce