Spændende tur her til aften... Spændende tur her til aften...
Var lige en aftentur ud af Rugårdsvej og nyde vejret, først var jeg i Tarup ved at blive torpederet af en modkørende bmw bil der i rasende fart brugte det meste af modgående vognbane i et sving, da jeg nåede Langesø blev jeg overhalet af en grøn Kawa, fint nok jeg har intet imod folk gir den gas, så nåede jeg Morud og indhentede ham igen, vi fulgtes ad igennem Morud og hilste lige på hinanden, henne ved rundkørslen skulle han da lige demonstrerer hans svingteknik, så gas fik den og rundt det gik, MEN på den anden side af rundkørslen hvor han skulle dreje var der så en flok tøser på vej over fodgængerfeltet og jeg nåede lige at tænke nu går det sgu galt , men han fik sgu bremset og stoppet mellem tøserne uden at ramme nogen...
Nå ja, så på vej hjem af Otterupvej var der også et par biler der var raslet sammen...... Er det varmen eller hvad sker der ????
aug 2010
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 221
nov 2008
Følgere: 62 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.105
nov 2008
Følgere: 62 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.105
Men et stykke derudaf inhentede jeg ham igen , da måtte han lige holde en rygepause og se om nogen af tøserne alligevel skulle ha´ ridset kværnen....
Spændende tur her til aften...