{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawa ZX9R '96 Hvad ved I?
  • #1   21. maj 2006 En bekendts arb. kollega havde netop sådan en model, den smed på et tidspunkt en plejlstang ud igennem siden, nogen her på galleriet har oplevet at den bruger olie efter mener jeg ca 40000 km. Men ellers er det en god cykel. Min kammerat siger at den går godt sådan en og er let at håndtere, faktisk mente han den virkede lettere end min tidligere cbr600 F2, der vejede omkring de 178 tør...
    Men jeg vil nok vælge 9'eren, den er jo dejlig med alt det effekt, -
    og mere anvendelig til touring, også
    mc-hilsen Offslow


  • #2   21. maj 2006 hallo det er jo en kawa så kan det vist ik gå helt galt hehe har hørt utroligt meget godt om er zx9r den stulle være god til det hele og så har den musklerne..
    men vis det er samme pris vi snakker om så bliver det nok gsxr for den er jo det nyre.


  • #3   21. maj 2006 kawa er jo bygget til at få tæsk og kan holde til det. har hørt om nogle stykker der har skiftet motor på gsxr som vi andre skifter olie...

  • #4   21. maj 2006 tjek denne side så kan du sammenligne hehe og der er vist ingen tvivl http://www.motorbikes.be/en/years/

  • #5   21. maj 2006 hehe ja det skal jeg da lige foreslå dem kan være det hjælper

  • #6   21. maj 2006 det der sker på gsxr er at den kan revne mellem cyl.boringerne men det er vist kun vis den får max tæsk men det er sku da nemmere at skifte pakning end motor

  • #7   21. maj 2006 Jeg har hørt, at de tidlige ZX9'ere har diverse "sygdomme", som bliver dyrt at rette på. Jeg ved dog ikke, om en '96er er "tidlig", og jeg kan ikke huske, hvad problemerne skulle være.

    Jeg ville undersøge dette nærmere, og selvfølgelig høre sælger, hvad den har gået.

    Men umiddelbart virker det som en rigtig god pris, alt afhængig af km-stand.


  • #8   21. maj 2006 Ja olieforbrug samt en svag kobling er det jeg har hørt var dens ankepunkter, men ellers en god bike -der også kan tages på langtur uden at være ubehagelig. Hvis cyklen du har kig på ellers er pæn/passet og kører godt, så virker det til en god bike til prisen.

  • #9   21. maj 2006 En af mine makker havde den kawa, der blev skiftet moter en gang, og den anden gang skulle hele motoren renoveres, det var en dyr fornøjelse.


  • #11   22. maj 2006 Jeg ville tage zx9eren. Den skulle have en svaghed i toppakningen, hvis den bliver fyret af på kold motor, men det er jo kun fjolser der gør den slags.... 600eren er også en lækker og meget sporty cykel, men jeg foretrækker lidt kubik og bundtræk, frem for at skulle rode med gearene hele tiden smiley men i sidste ende er det jo et spørgsmål om din egen smag og kørestil.

  • #12   22. maj 2006 Snakkede med rydbergs mc. De siger at den eneste svaghed skulle være toppakningen, som de til gengæld havde lavet en del af. De havde så aldrig lavet den 2 gange på samme cykel. Dejlig cykel efter min mening, men den går lidt hårdt i motoren (mange sjove lyde).

  • #13   22. maj 2006 klart ninjaén, har en kammerat med en magentil, og den kører sublimt, selv med passager.

  • rud o
    rud o Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 94
    #14   22. maj 2006 Som ejer af 2 ZX9R´ere kan jeg sige det samme som alle andre mulige cykler, nemlig at det betyder alverden hvem der har ejet den og hvordan den er blevet serviceret. Jeg har en af de allerførste B1´ere,(nr.48), og en af de sidste B4´ere. De første havde problemer med svage gearkasser, som de deler med ZZR1100. Det er dyrt at lave da motoren skal ud af rammen, bremserne og baghjulsaffjedringen er også svage punkter. De efterfølgende modeller blev løbende forbedret og B4´eren har ingen af disse svagheder. Toppakningen er af metal og er kun svag hvis den ikke bliver skiftet forskriftsmæssig, eller hvis tilspændingsmomentet er forkert. Hvilket leder os tilbage til det første, hvem har haft den og hvordan er den blevet behandlet. Sportsmotorcykler lever nogen gange et hårdt liv og er tillige dyre ar holde forskriftsmæssigt i orden. Raslelyde fra motoren? Tja, det er jo en Kawasaki og som oftest er det bundkæden der kan høres når den er kold.
    rud


  • #15   22. maj 2006 jeg har også haft en zx9r fra 95 overhovedet ingen problemer men alt kan jo også ødelægges af de rigtige folk min havde til sidst rundet 45000km det eneste man skal passe på er toptakningen hvis den er kold så skal man ikke gasse til den en rigtig fin cykel ellers bedre end cbr900 fra samme årgang prisen er rigtig billig man får meget motorcykel til de penge det er jo ikke ret meget mere end en brugt cbr 600

Kommentér på:
Kawa ZX9R '96 Hvad ved I?

Annonce