{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.509 visninger | Oprettet:

motor renovering/ ny motor {{forumTopicSubject}}

jeg har et par spørgsmål andgående motor renovering
er det noget man gør lige før man kan høre motor stå af eller når den er stået af fordi jeg spørg er at jeg har købt en cykel der har gået en del km og det er jo rat at være forberedt på det værste smiley hvad er en ca pris på en renovering af en suzuki gsx 750 f
ja jeg er total bebynder inden for mc så det er måske stupid spørgsmål
og vad er regel om at man køber en nyer motor fra tyskland eller andet land må man så bare proppe den på sin cykel eller er der noget afgift der skal betales når det kun er motoren kan man bare montere skidet har en ven der siger det kan man uden afgift ?
hehe er dog ca 60% af cykel ik

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motor renovering/ ny motor
  • #1   20. maj 2006 Jeg ville vente...jeg tror det koster 10-15.000 ved mekanikeren, køb hellere en anden mc i tyskland, den kan bare smækkes på, hvis det ellers er samme type!

• #2   20. maj 2006 På en ældre bike kan det meget bedre svare sig at hente en donor cykel i tyskland, hvor man så kan ribbe dele fra efter behov. For som Kevin skriver kan det nemt koste 10-15 kg at få lavet en hovedrenovering hos en dk forhandler -og for den sum kan du godt købe en komplet bike i Tyskland. Der skal ikke betales afgift af en motor, kun hvis du vil indreg. hele cyklen på DK plader.

• #3   20. maj 2006 kanon tak for svar smiley

• #4   20. maj 2006 hej
    har selv haft en 750 f fra 90 og den vlev hovederenoveret ved 73.000km kørte derefter op til 100.000 uden problemer. da den begyndte at dryppe med olie osv. så hvis jeg var dig så vil jeg finde en anden notor i tyskland. en som ikke har gået så meget. og få den lagt i. den gammel motor kan du jo evnt bruge som reservedele.

• #5   21. maj 2006 Hej Freddy.. Har haft en mc nøjagtig som din, den knækkede en stempelring der satte sig fast mellem stempel og cylinder ,det blev dyrt ,motoren blev renoveret ved Bikes and Parts i Aalborg og det kostede 17000kr for ca 5år siden, men tilgengæld kørte den også som en drøm derefter og trak over snittet da den blev opboret til næsten 800ccm... Men om man renoverer eller henter en cykel i tyskland eller evt køber en brugt motor i dk er vel en smags sag. Hvad er der galt med din motor .?? Mvh PeterS

• #6   21. maj 2006 håber ingen ting da jeg lige har købt den
    men den har jo kørt 64.00km så ville bare forberede mig lol skulle måske ikke havde købt den men den lyder ellers ok i motor tro jeg nok kærlighed gør jo både blind og døv smiley

Kommentér på:
motor renovering/ ny motor

Annonce