{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

lader min yamaha R1 nok? {{forumTopicSubject}}

heg mg har en yamaha r1 er i trivel om den lader nok?
når jeg køre med lys på ender det altid med jeg ikk kan el-start den efter noget tid¨.. der er kommet nydt batteri på den men hjælp intet smiley
håber der er nogen der kan hjælp mig.. på forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lader min yamaha R1 nok?
  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #2   21. jun 2011 Med alt lys tændt, er det ikke sådan man gør, altså langt lys.

• #3   21. jun 2011 du skal have hvad man kalder normalt forbrug på, fx langtlys og måske stoplys tændt også,

men hvis du holder den på 3-4000 O/m så burde den lade op imod 14-15 volt på batteriet, gør den ikke det og du HAR skiftet batteriet, jamen så kan de enten være din ensretter eller din generator

måden du lige måler din generator ud på, er ved at finde det 3 benet stik der kommer på ledningen ud af generatoren, der måler då så hvad ohm der er imellem de 3 ben de skulle gerne ligge meget tæt på ens i ohm hvis den er ok, og er den ok, så bestiller du bare en ny ensretter, så er den nemlig fesen af

• #5   21. jun 2011 H.H.N den glemte jeg lige i min iver for at hjælpe

• #6   21. jun 2011 ..og hvis du vil måle der kommer vekselstrøm ud fra generatoren med motoren kørende, så pas på du ikke kommer til at røre stel !! med et af målebenene. Det kan statoren ikke li´.

• #7   4. jul 2011 det skal prøves tak for alt den dejlige hjælå smiley

Kommentér på:
lader min yamaha R1 nok?

Annonce