{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

STOCKHOLM by BIKE {{forumTopicSubject}}

Er der nogen som har kendskab til og erfaring med at køre i og omkring Stockholm.... Mere sådan ift. hvordan det er at komme omkring deroppe i selve byen - om det er bedre at tage en bus eller det er ok at komme til at cruise rundt i byen og parkere og slentre rundt der.

Mht. overnatning nær ved Stockholm: Nogle gode forslag? Helst camping - men er der mc-venlige camps der mon?!

Ligeledes ruten derop (hjem skal jeg nok komme - skal jo til Tøffetræf 2011 bagefter!! ) - man kan jo sagtens krakke og google-mappe og eniro'e sig rundt, men erfaring er nu det bedste at lytte til...

Er det bare rundt om Malmö og så bare skråt op - eller har du en bedre "margueritte-rute" agtig rute. Det behøver ikke være den korteste ... bare der er flot!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STOCKHOLM by BIKE
  • #1   3. jun 2011 Hej Jan, når jeg har god tid til det, følger jeg kysten. Der er snoede veje, med klipper, og fed udsigt, gennem en masse små byer SLET ikke som at køre i DK. stor vej bliver pludselig til en lille vej, igennem en meget lille by, og så stor vej igen....

    Det er SLET ikke til at køre hurtigt på, da der tit ligger småsten på vejene.. MEN fuck det er hyggeligt!! ISÆR ud langs kysten
    Falkenberg, Varberg Kungsbakka OSV!!!

    MEN du skal regne med at det CA. fordobler din tur i tid!!
    Jeg bliver på motorvejen til Varberg normalt!

    At køre rundt på MC i Gøteborg kræver du er opmærksom OG helst en GPS, deres vejopbygning er ret forvirende, OG med sporvogne.. HVILKET gør der er spor du krydser jævnligt!!

    MEN det er det hele værd.

    God tur!


  • #2   3. jun 2011 Glemte at sige jeg ikke kender til overnatning på andet end hotel der inde! beklager!

  • #3   3. jun 2011 Øh Jesper... du skriver om Gøteborg ... jeg spørger om Stockholm...

    Så hvad er dit endelige svar?? HÆ


  • #4   3. jun 2011 Det er en del år siden jeg kørte til Stockholm sidst, men jeg valgte E6/E4. Der findes helt sikkert mere naturskønne ruter, men svensk motorvej er stadig smukkere end dansk motorvej og ikke nær så tæt trafik.
    Stockholm har fået bom-penge system siden jeg var der. Ved ikke hvordan det fungerer. Det var nemt nok at køre der ellers. Og Skærgården er fantastisk. Fine, let snoede veje i fantastiske omgivelser. Camping er der masser af, og så er det jo i Sverige tilladt at slå sit telt op stort set hvor som helst i naturen.


  • #5   3. jun 2011 hæ hæ.. sad også og tænkte hvorfor giver han dig vej beskrivelse til G når du skal til S..

    men ellers er det rigtig ,at det er en flot vej den til G som han der fortæller om.........

    mvh


  • #6   3. jun 2011 jeg har 4 gange leget hytte ved dem her

    (link fjernet)

    de har i flere prisklasser og jeg syntes de er rimelige.

    med hensyn til mc kørsel i stocholm kan jeg kun give et tip hvis du ser en bane der ikke er optaget af biler så brug den IKKE det er en bus bane ;o)


  • #7   3. jun 2011 DOOOOOH
    Sad for 1 time siden, og talte Gøteborg med en....
    My bad.


    MEN tiden ikke spildt, er der nogen der kører til Gøteborg, kan turen anbefales...


    De Svenske motorveje er mere seværdige end de danske.

    Alt efter hvor god tid du har, er en omvej ad E22 slet ikke så ringe enda, der er en del at se på. Ellers som foreslået ovenfor, E4

    MEN hvis du overvejer at overnatte undervejs, kunne man tage et par sejlture, og komme forbi Gotland. SÅ får du ikke kørt helt lige så meget, men kan sidde og nyde turen..
    Jeg hasr selv den tur til gode. MEN E22 er slet ikke så dum enda. MEN meget længere smiley


  • #8   3. jun 2011 Jeg har kun været i stockholm 1 gang, men det var i bil for 3-4 måneder siden. til mc messe på en endagstur men det er fine motorveje der op det er ikke så kedelige veje/Natur vi har herovre ( i Sverige).
    ellers ville jeg nok også tage østkysten (E22) derop. der får du noget rigtig fin natur.


  • #9   4. jun 2011 jan du skal starte på den gamle e4 fra helsingborg skøn kørsel gennem skov områder

  • #10   4. jun 2011 Tak Ib - det kan være jeg vender tilbage for yderligere tips ...Starter 1/7 tidligt og kører godt deropad 1. dag, så vi er ved St fra søn til ons.... og så retur til Tøffetræf

  • #11   4. jun 2011 Som i danmark så bare slå motorveje fra på gps og nyd turen.

    PAS PÅ min garmin kunne slet ikke finde ud af Sthlm!!! Der er en masse vaje i mange lag (tunneller, broer etc) og de små veje forsvandt og skiftede midt som jeg kørte!!

    Så et kort ville jeg anbefale smiley go tur


Kommentér på:
STOCKHOLM by BIKE

Annonce