Så galt kan det gå ved meget høj fart. {{forumTopicSubject}}
Snappede lige dette fra et andet forum. Det er ikke blodige billeder og der er heller ikke nogen tilskadekomne på dem.
http://www.ebaumsworld.com/cyclecarcrash.html
"The Honda rider was traveling at such a "very high speed", his reaction time was not sufficient enough to avoid this accident. Swedish Police estimate a speed of ~250 KM/h before the bike hit the slow moving car side-on at an intersection. At that speed, they predicted that the rider's reaction time (once the vehicle came into view) wasn't sufficient enough for him to even apply the brakes. The car had two passengers and the bike rider was found INSIDE the car with them. The Volkswagen actually flipped over from the force of impact and landed 10 feet from where the collision took place. All three involved (two in car and rider) were killed instantly. This graphic demonstration was placed at the Stockholm Motorcycle Fair by the Swedish Police and Road Safety Department. The sign above the display also noted that the rider had only recently obtained his license."
jul 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 70 Svar: 312
Fandt engang et billede af en monster, der havde ramt en lille peugeo (tror jeg nok) lige midt på, og havde kløvet sig på samme måde midt igennem bilen. Yyyrks
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 20 Svar: 308
dec 2004
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 448
Jeg sidder med helt dårlig smag i munden og jeg har aldrig været over 190km/t..
De billeder skal man se lige før man tager afsted hvergang man har i tankerne at køre.. tror jeg man får lidt at tænke over..
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.505
Men hvad der er mere skræmmende er at der er nogen der tænker: "Jeg er sgu' ligeglad, for jeg kan sagtens styre min MC ligegyldigt hvordan jeg kører, så mig påvirker det ikke"
Og tro mig, der er helt sikkert nogen der mener de er udødelige på en MC
Pas på jer selv, for billisterne gør det ikke...
/
Jesper
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 45
Hastigheden var så høj at køren ikke kunne nå at reagere !
Det er ikke altid den sjoveste fornemmelsen når det går meget stærkt og man er ved at indhente en bil eller der kommer et sving, så tager det laaaaannnggg tid at komme ned i fart. Det er på de tidspunkter at det går op for en hvormeget farten betyder.
Dennis
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 53 MC-er: 13 Emner: 277 Svar: 965
synes iden er god med at tage sådan en bil med af politiet istedet for alt andet papir, her kan man da forholde sig til noget men må indrømme at så snart jeg sidder på cyklen er jeg i en helt anden værden og så må jeg ta´ge tingene som de kommer også med 250 i timen
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 181 MC-er: 10 Emner: 18 Svar: 797
jul 2004
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 90 Svar: 400
Det ligner faktisk min cbr på farverne...men det er en VFR / RVF 400 er jeg ret sikker på.... eller er der lavet nogle større cc af den model?
Satme ikke noget kønt syn :S
okt 2004
Følger: 64 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 660
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 45
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 28 Svar: 593
Det er fanme et billede af mange der giver stof til eftertanke. Fy for satan !!! !
Så galt kan det gå ved meget høj fart.