4.016 visninger
|
Oprettet:
Drosling af MC {{forumTopicSubject}}
Ja, nu vil jeg have mine motorcykel droslet ned da det er em 500 og jeg har lille kort når jeg for det.
Men nu er der en der skriver det skader den, kan det passe?
Nu var han argument godt nok baseret på scootere....
maj 2008
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 192
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 6 MC-er: 5 Emner: 2 Svar: 249
Jeg skrev vist noget om det i din anden tråd? I grove træk har du to muligheder:
- Køb et kit, sæt det i selv og tag til syn selv. - Den billige måde, men kræver at man er lidt hjemmemekaniker
- Få en forhandler til at købe kittet og sætte det i for dig. Jeg ved så ikke om de også kan omsyne den for dig? Det er selvfølgelig den dyre måde..
Til syn skal du vise dem de papirer du får med til kittet. Så bliver der anført en bemærkning "49" på synsrapporten, som betyder konstruktive ændringer. Når du så omregistrerer den, så kommer der til at stå konstruktive ændringer på bagsiden af den nye registreringsattest, og maksimal ydelse er ændret til 25kW, som er de 34hk du må have.
Jeg lider også under de regler. Det er lidt træls at man kunne sætte sig ind i Lamborghini hvis man havde lyst til det, men ikke må køre en motorcykel med mangle flere heste end en plæneklipper..
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 113
Det var bare 4 skriver i gummistykket mellem kaburator og studsen på motoren..
Ingen problem..
maj 2006
Følger: 11 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 602
Det er ret nemt at montere selv, og hvis du har en kammerat der har rodet i scootere burde han nok kunne hjælpe dig
Hvis du selv montere det er fremgangsmåden som nævnt: Sæt begrænsningen i, til synshallen og vis papirerne til synsmanden og få det skrevet i papirene, kør
Mvh. Mathias
maj 2006
Følger: 11 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 602
Der følger TÜV papirer med.
Drosling af MC