Min cykel er bedre end din cykel! Min cykel er bedre end din cykel!
Jeg ved godt det er blevet diskuteret før, men nu bliver den lige taget op igen.
Jeg synes det er sjovt som folk ændrer deres karakterer hvis de selv får en dårlig karakter. Jeg synes selv det er meget sjovt med et bedømmelses system, men hvis fok ikke kan være seriøse, så lad være med at stemme. Personlig har jeg selv fået ændret karakterer både til 1-taller og 2-taller - og endda også af folk som kører samme type motorcykkel. Hvis man synes en cykel et ok fed, og giver et 3-tal er det vel i og for sig ok.. (eller er det). Det skal jo ikke være sådan at man skal give 7-taller til alle i håb om at de så giver en det samme igen så man kan ligge så højt placeret som muligt. Min filosofi er:
Bedøm cyklen udfra hvad du synes, og ikke udfra hvad du selv får fra de andre. Hva synes du?
jan 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 173
synes ellers at det er et godt tiltag, men det kan vi mennesker åben bart ikk håndtere! jeg var egentlig ret glad for 10 stemme systemet. da jeg synes der lidt kort vej fra en pæn kværn til drømme kværnen med 7-systemet
hvis en std. mc kan få 7! hvad skal en af samme model, med forkromet stel og fælge, speciel lak. omstændig effekt og Lyd tuning- så ha??
Jeg stemmer normalt heller ikk mere. Da jeg ellers nok vil dømme lidt "hårdt".
jan 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 173
(link fjernet)
dec 2003
Følger: 120 Følgere: 116 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 981
Jeg har personligt givet nogle MC'er 7 fordi at JEG synes at de er rigtigt flotte og fede, også selv om de måske er næsten standard.
Det er lidt svært at sammenligne stemmer, da de jo er personlige
Men synes altså at en standard MC af en vis klasse kan være utrolig fed og det kræver en del ombygning at hæve en mere "almindelig" til denne klasse, så nogle ligger højere end andre som standard.
Håber at det var forståeligt
dec 2003
Følger: 120 Følgere: 116 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 981
Jeg bliver selvfølgelig glad hvis der er nogen der sætter pris (og karakter) på min gamle mc og mit arbejde på den.
Men fordi at en måske giver mig feks 4, kan jeg da godt 5 eller måske 3 eller noget helt andet ?
Kort sagt: stem efter smag og behag !!!!! og accepter andre folks meninger og karakterer.
feb 2004
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 201
ind imellem også.
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 749
Jeg synes dog det siger mere om karakter-giveren end cyklen hvis karakteren pludselig ændres i negativ retning.
Det er stadig sjovt og interessant at få bedømt sin cykel. Så længe jeg selv synes min cykel er en 8'er på 7'er skalaen kan et par dårlige bedømmelser ikke ødelægge mit gode humør :o)
mar 2004
Følger: 33 Følgere: 29 MC-er: 2 Svar: 8
Derudover skulle det ikke være muligt at ændre en karakter man allerede har givet. Hvis man én gang har givet en karakter til en motorcykel, hvorfor skulle man så lige pludselig ændre standpunkt?
mar 2004
Følger: 33 Følgere: 29 MC-er: 2 Svar: 8
Min cykel er bedre end din cykel!