Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skift af stempel HURTIG HJÆLP SØGES...
  • #1   2. maj 2011 formentligt til at måle ringgabet på stempelringen!
    mvh

• #2   2. maj 2011 ok... det er jeg aldrig hørt om....

• #3   2. maj 2011 Hvis det er det den er til smiley
    - Så monterer du en ring ad gangen i cyl (tryk den forsigtigt på plads med bunden af dit stempel, så den ligger ens hele vejen rundt)og måler hvor meget "luft" der er i ringen. Ringen slibes til hvis det er nødvendigt således, at tråden netop kan gå frit imellem. Det sikrer der er plads til dine stempelringe når hele molevitten bliver varmt og udvidder sig.
    mvh

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.408
    #4   2. maj 2011 Er det ikke et nærmest et tyndt bånd, det skal ligge under den nederste stempelring.
    ring gabet skulle gerne passe fra fabrik, hvis det er købt i rette størelse.

• #5   2. maj 2011 fanta H.... jeg tror at du har fat i noget... der er dog sket noget mærkeligt... stemplet er en lille smule for stort til at gå i cylinderen... men det er købt til en dt 175.... hmmmmm kan der være forskellige størrelser ? måske noget med årgang at gøre...

• #6   2. maj 2011 Der er flere størrelser! ... Hvad står der på toppen af stemplet? (og hvad står der på det gamle).. Er det ståltråd eller en "flad" ring du har fået med?
    mvh

• #7   2. maj 2011 he he tænkte det nok....

ved ikke helt hvad du mere med stårtråd... men sådan en var der med i hvert fald... smiley

• #8   2. maj 2011 amen så metal tråd da smiley

• #9   2. maj 2011 jeg vil trå at der er flade ringe - det et der både på det nye og det gamle stempel... på det nye står der 100 i toppe - på det gamle står der ikke noget.... den er fra 1993... hvor køber jeg bedst et stempel....? ( i den rigtigere størelse....?

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

#10   2. maj 2011 Tror du har fået et 1mm. overstørelse stempel, den 1.overstørelse hedder 0,25 og så 0,50 og 0,75 osv.
    så enten skal du få det byttet, eller også få boret cylinderen,
    prøv at måle stemplet nederst på skørtet, med en digital skydelære, det skal være ca. 6 hundrede dele mindre end cylinderen.

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

#11   2. maj 2011 Tror at Max mc har det, køb det igennem en forhandler, men få målt din cylinder først, den kan jo have været boret op før.

Kommentér på:
skift af stempel HURTIG HJÆLP SØGES...

Annonce