713 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Yamaha R6 2000-??? Yamaha R6 2000-???
Jeg står og skal ha en R6, men godt nok først til foråret
Jeg vil gerne suge mig så meget information som muligt sammen inden jeg vælger en, tænker på
Hvad skal man specielt ligge mærke til ved sådan en fin cykel, det er den første MC jeg køber mig, men har dog kørt motocross i nogle år så ved da lidt
Alt har interesse så bare fyr løs
På forhånd tak
0 synes godt om
jul 2004
Følger: 127 Følgere: 141 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.542
Hvad er det lige du vil vide om denne skønne cykel?
Bare fyr nogle spørgsmål af så må vi se om vi kan hjælpe dig herinde. Det er jeg skker på.
Min er til salg og jeg venter bare på det rette bud, måske er det noget for dig?
Mvh
Rolf
apr 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 61
Som Rolf B skriver, kan du bare spørge løs! Men hvorfor ikke købe den her i efteråret, hvor priserne er i bund i forhold til i foråret..? Hvis du er interesseret så er min også til salg? kig ind på min profil og check den ud.. =) Claus
maj 2004
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 3 Emner: 127 Svar: 334
Tilbage til mit spørgsmål, det er pågrund af at man f.eks når man skal købe en brugt bil har de forskellige modeller og mærker nogle svage punkte, f.eks nogle biler ruster og nogle har en svag kobling eller tin som plejer og gå efter et hvis antal km
Derfor tænkte jeg om en R6 fra omkring 2000 har nogle specielle problemer som man skal ligge mærke til når man købe en brugt, altså nogle dele der specielt gerne går efter dårlig kørsel ræs eller bare slitage
jul 2004
Følger: 127 Følgere: 141 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.542
Min R6'er har jeg haft fra næsten ny og må sige at det er en meget slidstærk mc og jeg personligt ikke har haft nogle problemer med den..
Ang. køb gennem forhandler, så kan du købe min for 110000,- + 1700,- til lev. hos Aagesen motorcykler da jeg har lavet en aftale med ham, og han kan jo også sørge for et lån til den.
Mvh
Rolf
apr 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 61
Jeg har haft min r6´er fra ny. Efter 1½ år begyndte den at te sig underligt i gearkassen.. Det viste sig at være en bøsning som var slidt.. Men garantien fixede den og den har kørt som en drøm siden.. Men det er et kendt fænomen at de første årgange har en svag gearkasse.. Derudover har jeg læst på mange engelske internet sider at de skulle have en tendens til at smide olie? Jeg har absolut ingen problemer med det på min..?
Prøv at kig på www.r1forum.de ..
Mvh C..
maj 2004
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 3 Emner: 127 Svar: 334
Nu er det bare træls jeg skal vente så lang tid
Hva med jer hvornår begynder i og få maskinerne ud ?
Så snart vejret er til det eller venter i lidt ? ? ?
Yamaha R6 2000-???