{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad vil i vurdere min MC til i pris ?
  • #1   26. apr 2011 Den har gået 16.5xx km på klokken smiley

• #2   26. apr 2011 kik på fx 123mc.dk, og se hvad de står til.. husk at ekstra udstyr ikke betyder den kan sælges for mere, men bare at den oftest vil blive valgt fremfor andre.

• #3   26. apr 2011 hvis du har gelt alle std. dele - så er det vel lidt over de 20.000 kr. ?

• #4   26. apr 2011 Den er "gelet" en del med diverse ekstraudstyr:

IXIL potte (db killer medfølger), mellemblå raisers, LSL styr, street fighter lygtemaske, sort tank pad, afkortet nr-pladeholder, små frække spejle (firkantet i modellen som lygtemasken), nye bremse-og koblingsgreb, rim stripes, mellemblå olieprop, mellemblå skruer på tankdæksel, gennemsigtig baglygte med dioder, små frække blink, Rizoma håndtag og Rizoma styreender.

Ved at man ikke får mere for ekstraudstyr. Den er velholdt samt kun har gået 16.5xx km på kl. siden 1998.

Andre bud ??

• #5   26. apr 2011 20-25 kilo vil jeg tro

• #7   26. apr 2011 Der står flere rundt i landet med 50-70 tusind km på klokken som er fra 92-95 og koster langt over 20.000
    Men det er også helt vildt, hvis den står som på billederne og du ved med dig selv at den har det godt og der ikke er noget større der skal udskiftes inden for nærmere tid, vil jeg sige et par og 20 eller måske 25, men det er jo dit valg, hvor hurtigt den skal sælges:)

• #8   26. apr 2011 Hvad har den gået på hjulet

• #9   26. apr 2011 Personligt tror jeg ikke man skal sætte næsen op efter for meget en gs er jo mere eller mindre ens fra 89 til ...var det i 02 at der kom ny røv og tank eller var det senere .. nå men hvis jeg skulle gå efter en gs ville det være ligemeget hvad årgang den havde ... det ændre jo ikke det store . Så hvis en stod til 25 og en til 12 ja så ville jeg vælge den billige forudsat at den var nogenlunde pæn og velholdt ...

Kort sagt giver du en 02er og en 89er en gang maling kan du jo ikke se forskel end ikke i teknik...

Men en 15-18-20 vil være mit bud

• #10   26. apr 2011 Normalt ville jeg sige ca. 20.000kr, men dit såkaldte "gejl" gør nok at den nok ikke indbringer meget mere end 15.000kr.

Mvh Mathias

• #11   26. apr 2011 Jep jep dit gejl sorterer 95% af potientielle købere fra.

• #12   26. apr 2011 Hvorfor ikk bare sætte den til salg. Og slå lidt af prisen løbende.. Jeg får et indtryk af at allé de her "hvad er min mc værd" tråde, ender med at trådstarter bliver skuffet..

• #13   26. apr 2011 Tjaa. Købte en 07 med 4100km på klokken og smed 33 af de lange for ca. 2 måneder siden. En ny koster 53000.
    Så vil mene en rimelig pris er 15-18000kr.

• #14   26. apr 2011 Tak for jeres vurderinger smiley

Mit eget bud lå på omkring 28.000 kr., så kan godt se, at jeres bud er lidt lavere...

Hvorfor trækker "gejl" ned i pris ? Alt originalt medfølger og det er jo ikke topgøjl, men Rizoma ting, små blink, pæne spejle mv. (se billederne).

Link: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=38062

• #15   26. apr 2011 "Gejl" der passer til MC'en behøver ikke trække ned. Men.
    Od fra hvad jeg kan se, så har du flere farver blå. Rimstripes, håndtag og styrholdere matcher ikke i farven. En lille detalje, men betyder en del for helheden.
    Lygten sidder for lavt, IMO ser det ikke pænt ud med den måde instrumenter titter op af lygten.
    Du har smidt en ny potte og KN filter på den, tvivler stærkt på du har ændret noget i karburatorne så de passer til det.

Din GS ser IMO ikke harmonisk ud, derfor trækker det påmonteret t-hansen udstyr ned, og det ville det også gøre om de dele så havde kostet 20.000kr og var belagt med guld.
    En GS er en fin, god og fornuftig MC, en halvfærdig løsning får den bare til at se pinlig ud, og til sammenligning kan man få flere af tilsvarende årgang mm for 20-25.000,-

Hvis du sætter din til 28K får den hård konkurence fra bla denne: http://123mc.dk/find/viewAd.php?directlinkID=26217

• #16   27. apr 2011 kan godt være at du syntes at den er fin i din personlige smag, men desværre som Jan skriver ryger nok 95% fra med de valg du har gjort.
    Der er nok større chance for at få en god pris hvis du smider det originale på igen

• #17   27. apr 2011 Så på med originaludstyret og sælg de afmonterede stumper - så skulle den være nemme at sælge ?!

• #18   27. apr 2011 Havde egentlig også overvejet at få den malet helt sort og køre sort/guld tema igennem den. Noget i ville anbefale ifbm. salg ?

• #19   27. apr 2011 16-20.000

• #20   27. apr 2011 Det er ikke noget der hverken øger køberpotentialet eller salgsprisen, så hvis planen er den skal sælges, så lad være.

• #21   27. apr 2011 Jesper: Okey. Så en god salgsplan er "back to basis" og af med "gøglet" og på med de originale dele ?

Michael M: Kan ikke forstå du skyder den så lavt. Markedsprisen med samme antal km ligger i omegnen af 25-26.000 kr. ?

• #22   27. apr 2011 G. S

Forstår virkelig ikke at du har så svært ved at prissætte din fine GS, du ved jo udemærket godt selv hvad de står til. Så er spørgsmålet jo kun om du vil sætte den højt eller lavt prismæssigt. En ting der er helt sikkert er at der nok er længere mellem køberne til en "streetfighter" GS500 end der er til en alm. Så er overbevist om at du får den hurtigere solgt ved at sætte org lygte på igen.

Vh

• #23   27. apr 2011 På med de originale dele, og så sælg det andet ved siden af, det tror jeg også giver større chancer for salg.

Held og lykke smiley

• #24   27. apr 2011 Tonny S: Du har formentlig ret. Har den originale forlygte, hvis den skal sælges..

Hvis jeg derimod vælger ikke at sælge, men beholde den, så kunne jeg godt overveje at male hele skidtet sort samt aftage alle blå dele igen og sælge det seperat.

Kommentér på:
Hvad vil i vurdere min MC til i pris ?

Annonce