1.727 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

sindsygt billister sindsygt billister

var ude og trille idag

og hele 4 gange var jeg ude for hvad der kunne være en potentiel dødsulykke

1:
kører bag en bil, med god afstand, kører 80, da vi indhenter en bil som kun kører 50 hvor man må køre 80

den langsomt kørende trækker lidt til højre på kørebanen, og den forankørende ligger fanden galeme ud til overhaling IMENS der kommer modkørende biler, som både dytter og blinker med hornet, og der var kun lige akkurat plads til de tre biler

2:
motortrafikvej 90km/t tilladt
indrømmet, jeg kører lige over 100, der er 4 sporet, og jeg kommer til sammenfletning hvor jeg til min store skræk ser at der kommer blæsende en stor audi bagfra, og eftersom at jeg er helt henne hvor der faktisk IKKE er plads til en mc, og en bil, er jeg nødsaget til at "undvige" til højre over en spærflade til en tilkørselsbane..........

havde jeg ike gjort det, havde jeg helt simpelt været påkørt bagfra med 100+ af den bagfrakommende, eneste jeg når at se er at det er 2 rigtig smartass' i jakkesæt der "ejer" vejen

3:
godt og vel samme sted ved episode 2, hvor det er blevet en 2 sporet motortrafik, har jeg sat farten ned til 90+- der kommer der en HEEEEELT op i røven af mig, jeg snakker 2-3m imellem os, med omkring de 90km/t
hvor jeg først lige lægger foden på bagbremsen så bremselyset kommer på, men uden at sænke farten faktisk, hvortil han overhaler mig lige efter et autoværns ophør over fuldt optrukne linier, med OGSÅ modkørende som blinker og alt muligt af ham..... ENDNU et jakkesæt der "ejer" vejen

4:
rundkørsel lige foran mit hjem godt og vel, en idiot kører ud for ubetinget, selvom jeg ligger placeret hvor jeg skulle, for at skulle ligeover i rundkørslen

..........................................

alle disse 4 hændelser skete inden for en tur på 40km og de 3 første indenfor de samme 15km

så ville bare lige sige, jo der er da en del mc folk der kører skal vi sige................. frisk til

men vi respekterer da næsten alle sammen at der er andre i trafikken end lige os

det var bare alt jeg ville sige........... har ALDRIG oplevet noget lignende i mit liv, og har ellers set en del i min tid som håndværker igennem 15 år i århus c

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sindsygt billister
  • #1   16. apr 2011 Havde noget af det samme omkring Pinds mølle..

Givet det er en snæver vej, men ikke desto mindre kommer jeg rundt i et venstre sving, og i min side, med koalitionskurs mod mig kommer en cykelrytter. Bander lidt over at han ligger i min side rundt om sådan en uoverskuelig vej.. 2 min senere møder jeg en Alfa Romeo som gør præcis det samme..

Pisse irriterende...

• #2   16. apr 2011 så noget i samme stil... var ud og lufte cyklen her til aften... vi var 5 stk... ud på de små veje kommer den en bil imellem så da 2 af os var kommet lidt bag ud.. ser den kører friskt til.. men kommer op til den...

igennem en lille by.. vælger bilen at gå venstre om et helde anlæg. og fortsætte igennem byen med over 9 kmt...

det fair nok han vil lege lidt med de fine mcer... men man behøver sku ikke kører som idiot!!!

• #3   16. apr 2011 der skal stå over 90kmt...

• #4   16. apr 2011 Smiler Steffen smiley
    Skulle altså osse til at sige.. hvis du har hugget bremset til 9kmt,så havde jeg sku osse taget den venstre om smiley

• #5   16. apr 2011 hehe jeg overvejer faktisk også at lave sådan et indlæg idag, på min tur til arbejde her i aftes, blev jeg chikaneret hele 2 gange. Perler som standsede for grønt lys og spærer krydset for mig, unge Brianer som ville køre ræs og fulgte efter mig i lang tid ALT FOR TÆT PÅ.

Har kørt i ca. 2 uger i år, og har været tæt på at blive kørt ned 2 gange. Sidste gang var en kvinde i en stor 4x4 som lavede vognbaneskifte lige ud i mig. Standede hende og skældte hende ud, hendes svar var: Jamen der var grønt, *JAAAA KÆLLING DER VAR GRØNT FOR 2 VENSTRE SVINGS BANER. MAN SKIFTER SGU IKKE VEJBANE MIDT I SVINGET!!!!!!!!!

• #7   16. apr 2011 folk kører bar af pis i dk... de har betalt en formue for deres bil og så skal de fandme også have noget for pengene... SUPER egoister... selv i england, hvor der gennerelt køres friskt, giver de plads og tager hensyn...

• #8   16. apr 2011 Det er et generelt problem herhjemme folk er mega egoister og viser ingen hensyn til medtrafikanter sørgeligt men sandt.Men når man er klar over det så må man jo bare have det i baghovedet hver gang man er ude og køre for at undgå og blive kørt ned.

• #9   16. apr 2011 Der er kun en måde at blive gammel motorcyklist på...
    Regn med at alle andre traffikanter er nogle idioter - og kør derefter... smiley

• #10   16. apr 2011 Jeg synes sg også at håndværkerne kører som vilde i deres kassebiler...

• #11   16. apr 2011 trafik reguleringen har fuldstendigt taget over i vores lille land så folk skal ikke skænke det en tanke når de køre,
    der for køre de tankeløst.

• #13   16. apr 2011 de danske bilister er egoister og tager ikke hensyn men syns og at mange ikke respektere de 2 hjulede i trafikken. tror nok også det kommer lidt af at nogen mc køre kør som en bræket arm og så bliver alle mc'er skåret over en kam og i jante lovens skal de fa.. ikke tro de er noget, set fra bilisternes side

• #14   16. apr 2011 Ja, alle de danske billister er sgu én stor flok idioter, der ikke burde have lov at færdes på offentlige veje. De gør jo alle som en livet livsfarlige for alle de lovlydige MC-ister der aaaaaltid kører 100% efter reglerne, aaaadrig er selvforskyldte i ulykker og iøvrigt næsten ingenting kan se om natten, pga genskinnet fra glorien.

(Når man peger mod andre, er der altid 3 andre fingre der peger med én selv)

• #15   16. apr 2011 jesper h

jeg kan godt følge dig lagt hen af vejen, og jeg ser også tit folk der brokker sig over ting der sker i trafikken, og LAAANGT de fleste gange der er folk selv skyld i det, pga forkert placering på vejbanen og sådanne ting

men jeg var sgu virkelig uforskyldt i alle de ting i går, hvordan kan jeg være skyld i noget der foregår BAG mig

• #16   16. apr 2011 jesper h

jeg kan godt følge dig lagt hen af vejen, og jeg ser også tit folk der brokker sig over ting der sker i trafikken, og LAAANGT de fleste gange der er folk selv skyld i det, pga forkert placering på vejbanen og sådanne ting

men jeg var sgu virkelig uforskyldt i alle de ting i går, hvordan kan jeg være skyld i noget der foregår BAG mig

• Bjarne HN
    Bjarne HN Online Tilmeldt:
    feb 2010

Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 474
    #17   16. apr 2011 Alle traffikanter kører ad helvede til.. Osse dem på MC !
    Det er det man skal gå ud fra, så klarer man, måske, frisag !!

• #18   16. apr 2011 MÅSKE

• #19   16. apr 2011 Dækmand smiley

Jeg forstår dig godt. Jeg er da også ude for nogle trælse situationer ind mellem, men så er det jo godt at både du og jeg er udstyret med vores sunde fornuft og gode reaktionsevne.

Det ER farligt at bevæge sig ud i trafikken, både som cyklist, fodgænger, billist og MC'ist. Det er tunge ting i bevægelse, styret af menneskehænder og så sker der bare fejl! Det er uundgåeligt. Og den sidste irriterende billist (jakkesættet9 er ikke født endnu.

Men som du ved selvsyn kan konstatere (og som jeg reagerer lidt på) er at en tråd som du har oprettet for at få luft, hvilket er helt fair, går hen og udvikler sig til en dartkonkurrance med billisterne som skydeskiver. Og skærer alle over samme kam.

Det er sikkert ikke din hensigt. Men det sker bare altid.

Og nu er vi jo også selv billister, i hvertfald 3 måneder om året... mindst.

• #20   16. apr 2011 jamen du har da ret jesper

det er altid minoriteten der ødelægger det for majoriteten, og den går da begge veje

• #21   16. apr 2011 jesper H.. tror meget folk har den dejlige udsendelse fra tv2 i tankerne.. min opservation igår kørte jeg bag bilisten. så ikke noget farligt for mig.!

men det bliver altid lagt ud at mcister kører sindsygt stærkt.. og ind og ud mellem biler.

• #22   16. apr 2011 Desværre - dårlig publicity har en tendens til at gøre os som MC-ister fredløse blandt det mere eller mindre selvbestaltede polizister.

Dertil kommer, at der akkurat som blandt MC-ister også blandt er to-fem % der er helt uden for forståelse af andet end deres egen opfattelse af verden. Desværre er der 20-30 gang så mange bilister som MC-ister......

• #24   16. apr 2011 Kan man ikke klare trafikken så bliv dog hjemme under vattæppet istedet for

lyder som en gang kællinger

• #25   16. apr 2011 Kommer det fra en som ikke har oprettet en mc

• #26   16. apr 2011 arghhh pis er den nu væk igen

• #28   16. apr 2011 nej sidder foran den

• #29   16. apr 2011 Du sidder squ da ved siden af den internet helt

Kommentér på:
sindsygt billister

Annonce