762 visninger
|
Oprettet:
bt idag.. {{forumTopicSubject}}
så lige bt idag.. kæmoe indlæg om endnu en mc ulykke..
jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor mangelfuld de nartikel er.. de skriver intet om taxien der vendte på et ulovligt sted - eller at mc´en faktisk forsøgt og undvige og derfor kørte ind i taxien som så bakkede tilbage..
Jeg synes det er på tide vi som mc ister får ord i pressen om hvor sindsygt billister kører.. eller er det bare mig der harm??
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 722
sep 2006
Følger: 43 Følgere: 39 MC-er: 7 Emner: 2 Svar: 347
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.926
I alt fald i almindelige menneskers øjne - dét, og så kombineret med nogles halsløse gerninger ( + 150 på baghjul på motorvejen osv. ) er ikke med til at gøre det bedre.
Så det bli'r en lang sej kamp at overbevise folk om det modsatte !!!
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Jeg mener også at vi som gruppe bliver overhørt!
Der er flere herinde, der arbejder på at komme igennem med synspunkter fra den "anden side" i forskellige medier og organer.
Det er ikke ligefrem let, men desværre er det også mit indtryk, at MC-ister som gruppe bliver markedsført meget dårligt af nogle enkelte ret anarkistiske drenge, der benytter enhver lejlighed til at sige: "Fuck-jeg kører som det passer mig!"
Kunne vi da for F..... bare komme ud over det!
aug 2005
Alle trafikanter, ikke bare MC-ister laver gale streger, men der er grader af gale streger. De fleste er heldigvis ikke voldsomt risikable, og de fleste trafikanter forstår også, at trække en grænse, der er rimelig. Så jeg synes faktisk, at du generaliserer og resignerer lidt for voldsomt!
Problemet omkring MC-er er at de er meget synlige og hørbare. Dernæst er vi så forbandet udsatte.
Hvis vi vil ændre på det, kan vi ikke bare sætte os på den høje hest og pege på alle andre, vi må (det er sikker lettere for dig end for mig) gribe i egen barm.
aug 2005
Nu har jeg købt den elendige skodavis bare for at se den artikel - og så er den der ikke - lidt kildekritik - TAK
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 83 Svar: 510
bt idag..