Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af brugt mc
  • #1   30. mar 2011 Du har 3 uger til om registrering.

• #2   30. mar 2011 dette gælder også for motorcykler

mvh

http://www.fdm.dk/bilsalg/omregistrering

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #3   30. mar 2011 Under forudsætning af at den pågældende MC er indreg. og står med nr.plade, så er du dækket af sælgers forsikring i op til 3. uger. Underforstået: Ansvarsforsikring! Det er en rigtig god idé at have din egen forsikring på plads inden afhentning, hvilket alle selskaber nemt og elegant hjælper dig med. Oplys mærke/type/model, reg.nr. og stelnr. - så er du klar i løbet af "no time"....

• #4   30. mar 2011 Jeg købte engang en folkevogn bobbel og troede alt var ok..
    kørte 50 km hjem og da jeg kom til et lyskryds svigtede bremserne.. ramte 2 biler med 50 km i timen og lavede mange skader samt den nyindkøbte blev total skadet.. Jeg fandt så ud af at der ikke var betalt forsikring på folkevognen de sidste 6 mdr og stod derfor med hele regningen selv.. Så sørg for at få tjekket ALT.. Jeg kunne ikke ikke få den tidligere ejer til at hæfte for lortet da jeg havde skrevet under på købskontrakten og ikke fik tjekket forsikringen var ok!

• #5   30. mar 2011 puha joey, det lyder dyrt :-S

• #6   30. mar 2011 Ja det var dyrt.. MEGET!! så jeg har lært det på den hårde måde og tager nu ikke nogen chancer eller tror på en sælger. Det er nu 2 år siden og hænger stadig på den regning og gør det nok 2 år endnu.

Kommentér på:
Køb af brugt mc

Annonce