1.565 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

KTM LC4 640 - Nybegynder KTM LC4 640 - Nybegynder

Jeg står og skal have købt min første cykel som 19årig, jeg er dybt forelsket i en KTM LC4 640 og vil derfor høre om det ville være et fornuftigt første gangs køb.

1. Hvordan begrænses motoren til de 34hk? Jeg har læst at man kan gøre det med en begrænsning i gashåndtaget, men er det holdbart og lovligt?

2. Hvad koster det at få skiftet filtre og olie på sådan en maskine?

3. Er det korrekt at de skal have service for hver 2500km?

4. Kommer jeg til at pille mere ved motoren end gashåndtaget, eller er den generelle holdbarhed fornuftig?

Jeg har også kigget lidt på en Dr-z 400 men jeg synes at de virker for "små" altså at bagenden er alt for langt nede når man sidder på den. Da jeg gerne vil have supermotard looket og ikke cross looket er det så muligt at "hæve" dr-z 400eren og Ktm LC4 640eren? I så fald hvordan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KTM LC4 640 - Nybegynder
  • #2   26. mar 2011 Jeg havde en ktm 625 sxc som min første mc, og det har jeg absolut ikke fortrudt! Hvis jeg ikke var nød til at gå af med den på grund af jeg skulle have ny bil så havde jeg den stadigvæk smiley

• #3   26. mar 2011 du har jo fået svar på dit spørgsmål 1 gang....

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=158974

• #4   26. mar 2011 TROND N - Du læser tydeligvis ikke emnerne igennem.

Prøv og sammenlign de spørgsmål der er stillet, det eneste der kunne ligne hinanden er hvordan den bliver drosslet.. kom igen smiley

• #5   26. mar 2011 Som en lille oplysning til de folk der føler trang til at fortælle mig hvordan søge funktionen virker, så har jeg læst alle de emner jeg har kunne finde i forum om denne maskine. smiley

• #6   26. mar 2011 hvis du har pengene til det og er klar på at stille ventiler oftere end på fx drz 400
    så er den da klart vildere har selv en xt 660 x den stiller sku fint mit behov det med mange siger den har for lidt krafter og ik kan køre på baghjul og forhjul er løgn selvfølgelig er ktm eller sukien da mere hardcore men især ktm er dyrer / mere krævende og holde i orden

• #7   26. mar 2011 Daniel M
    Ja har også kigget på Xt660 x men de er lige lidt for dyre også bryder jeg mig ikke så meget om den position man har, når man sidder på dem. Derfor har jeg valgt den fra i første omgang smiley

• #8   26. mar 2011 det kan du ha ret i det jo os kun 50% motard man får i sådan en håber og hjælpe det lidt på vej med et højere styr men ved ik engang hvad jeg selv havde valg af de 3 tror suzukien pga den er billiger i drift end ktm

• #9   26. mar 2011 1. Køb det hos KTMteamwest.de De har det og det er let at montere.
    (dyser)

2. Det klarer man selv på 20 min.
    Det koster 2 ltr god 15w50 fuldsynt. olie til 230,- + et filtersæt til 175.

3. Nej, det er hvert 5000km på de alm. LC4 modeller men de dleste skifter olie hvert 2500 og så filtre hver anden gang.

4. Hvis man passer den og lader den blive varm inden man tæver den så holder den langt bedre end deres rygte siger..
    Jeg har haft et par stykker eller 20 af dem og har kun trukket nitten en gang...

Hæver den?????
    Nej

• #10   26. mar 2011 Tak Henrik smiley Det var noget jeg kunne bruge. Specielt fordi du virker som en med forstand på tingene smiley

Kommentér på:
KTM LC4 640 - Nybegynder

Annonce