{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ktm 640 lc4 2004
  • #1   29. jun 2016 Jeg og andre har tidligere skrevet stolpe op og stolpe ned om netop den model.
    Prøv at søge i forum...

Download en manual...
    http://www.manualslib.com/manual/90446/Ktm-640-Lc4.html

smiley

• #2   29. jun 2016 Jaa men jeg syntes bare ikke jeg kunne finde noget

• #3   29. jun 2016 Alt om serviceintervaller står på side 18 og der er vejledning i hvordan og hvorledes på de efterfølgende sider.. smiley
    Der er fine videoer på youtube.. .Olieskift kan være lidt bøvlet første gang man skruer på en LC4...

• #4   29. jun 2016 Tak for hjælpen ??

• #5   29. jun 2016 Når jeg trykker på siden 18 kommer der intet frem som den eneste side?

• #6   29. jun 2016 Hvis du ser nederst på PDFen er der angivet et sidetal... Det er den side 18 jeg mener.. så det i indholdsfortegnelsen ... Prøv dig frem. smiley

• #7   29. jun 2016 Ja har trykket men siden er top kan godt se de andre sider ??

• #8   30. jun 2016 Hej Mike..
    Det er ok lige at prøve lidt selv.. side 18 er så indledningen til "serviceafsnittet".
    Klikker du over på 19 starter det hele.. smiley

• #9   30. jun 2016 I flg. fabrikken skal der skiftes olie for hvem 5000km. Det er så en smagssag om man vil bruge det interval. Selv skifter jeg olie og filtre ved 2-3000km, da maskinen til tider får lov at bestille noget. Brug en god olie, det er trods alt kun 2,1L hver gang. Køb KTM's filtersæt, der er alle ringe og pakninger også med, Jeg kan se i din profil, at du bor i vestsjælland, så køb f. eks. hos KTM forhandler Per i Vestside Racing i Snertinge.
    Du bør, som Henrik skriver, sætte dig ind i olie/filterskift-proceduren, det er lidt snørklet de første gange og noget griseri, men for at undgå skader i sølen er du nødt til det. Pas på når du fylder olie op til mærkerne i skueglasset, det er en meget lille og smal motor, så en enkelt dl kan gøre at der kommer alt for meget olie på. Så lidt ad gangen der i den øvre ende.
    Der burde være masser manual's på nettet, men ellers køb KTM's originale CD, den koster vist kun 150kr..........eller send en PM, så kan jeg prøve at sene nogle pdf'er fra den.
    Og så lige en vigtig ting: Hvis der ikke er et olietermometer i oliepåfyldningshullet, så skaf et! Det er vigtigt at du IKKE prygler din KTM før den har en olietemperatur på omkring 80 grader, så burde den holde rigtig længe. Den lille motor er af en elller anden grund forbavsende længe om at opnå arbejdstemperaturen, 12-15km. Olietemperaturen ligger ved drift på mellem 90 og 110 grader alt efter hvad motoren lige her og nu skal præstere.
    Tjek af ventiler burde være nok en enkelt gang i vinterpausen, med mindre man kører en del mere end 5000km. Jeg synes nu altid ventilerne står der hvor de skal.
    God fornøjelse med den smiley

• #10   30. jun 2016 Jeg bruger min mobil den er ikk så god ??

• #11   30. jun 2016 Ktm4me tusind tak for hjælpen ??

• #12   30. jun 2016 Ok, fair nok... Læs manualer m.m. på en ordentlig skærm. smiley

Kommentér på:
ktm 640 lc4 2004

Annonce