1.120 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Problem ved syn? Problem ved syn?

Tiden nærmer sig - og jeg skal have min GS 1000 E hjem fra sælger, den skal synes og registres i mit navn (selvfølgelig) men nu tænker jeg kan jeg få problemer med de ændringer der er foretaget på forgaffel, bagsvinger og hjul størrelsen - op boringen er jeg ikke nervøs for da det ikke kan udvikle 20%+ i effekt, skal jeg bare lade som ingen ting - eller skal jeg gøre opmærksom på ændringerne, derved evt. betale afgift for forbedringerne??
Er der nogen der har erfaring i samme problem stilling,- så vil jeg gerne høre om jeres oplevelser.
Mvh. Henrik.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem ved syn?
  • #1   18. feb 2011 lidt op til din samvittighed , fordi den bliver synet af en synsmand der ikke kan se om det er originale hjul eller ej gør den ikke lovlig , det kan give problemer ved en forsikringssag , jeg ville dog nok løbe risikoen og "bare" få den synet

• #2   18. feb 2011 Tror bare jeg havde fået den synet, og så snakke med forsikringen om at der er sat extra(dyere) dele på, det er jo dem og ikke synsmanden der skal tage stilling til udbetaling ved eventuelt skade

• #3   18. feb 2011 tror ik det bliver et problem for dig og ville aldrig nævne det med flere ccm det kan ik ses og han opdager det ik

• #4   18. feb 2011 nej nej hvis han ikke siger noget så hold for gud skyld mund. Jeg kom til at sige at jeg havde skiftet blinklys, de gamle var knækket og på størrelse med en undekop. Skal love for han vågnede, de var E-mærkede, men jeg siger intet næste gang

• #5   18. feb 2011 Thomas R
    du får ikke forsikringen til at dække noget der ikke er godkendt i tilfælde af et uheld , ex anden fælgstørrelse , du kan ikke bevise at de har forbedret køreegenskaberne når den holder i siden på en bus medmindre den har været i synshallen og blevet godkendt med konstruktive ændringer

• #6   18. feb 2011 Man ved intet om mekanik når man kører til syn smiley så må mesteren selv finde problemerne hvis der er nogle smiley

• #7   18. feb 2011 Rasmus B
    ja det virker da nogen gange smiley

• #8   18. feb 2011 Så længe du ikke ændre på kronrørs vinklen skulle der ikke være de store problemer med at få den synet, man må gerne sætte anden bagsvinger og bredere hjul på og anden motor, men der skal helst ikke gå for meget klon i det , feks med at bruge kawa dele på en suzuki, hold dig til samme farbrikat

• #9   18. feb 2011 Det er da det mest fjollede jeg har hørt i lang tid. Du skal da ikke sige noget som helst men blot lade ham om at syne kværnen.

• #10   18. feb 2011 Min er også synet som den står og den er bygget en del om .. Han sagde det er da vist ikke standart .. og så var den synet

• #11   19. feb 2011 Da jeg fik min kawa synet blev det skrevet som konstruktive ændringer, det var synsmanden som syntes det skulle skrives, for som han sagde, så bliver der ingen problemer senere

Kommentér på:
Problem ved syn?

Annonce