{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Ny 2 delt dragt - lidt hjælp! :-) {{forumTopicSubject}}

Har fundet denne dragt fra louis.de som jeg gerne vil have.

Men hvilken størrelse skal jeg vælge?

Har målt lidt udfra louis's hjemmeside og kommer frem til størrelse 48/50 - Men kan jer der har denne dragt ikke skrive jeres størrelse og jeres mål, så har jeg lidt at gå udfra!

Er 180 cm. og vejer 67 kg.

PROBIKER PRX-4

http://www.louis.de/_2026c33303f6f6f2372873bda4c79b6beb/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=100&wgr=780&list_total=2&anzeige=0&artnr_gr=208007

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny 2 delt dragt - lidt hjælp! :-)
  • #2   13. feb 2011 Hej Kim, jeg har en dragt magen til. Købte den selv i størrelse 54, da jeg er 183 og ca 82 kg.
    Er også røget på røven med den , og den virkede perfekt smiley

• #3   13. feb 2011 Rasmus, Tak for info - Godt at den også virker, når det går galt smiley

• #4   13. feb 2011 da der var messe i hamburg var jeg også i louis og kigge på netop den dragt til en kammerat...

aldrig om jeg nogensinde ville eje den dragt... den virker virkelig ringe i kvalieten..

beskyttelsen i skuldre og albuer/knæ virker meget spinkelt og sidder ikke ordentlig fast....

det er fint at spare penge... men på noget der måske skal redde dit liv??

• #5   13. feb 2011 Nicky : Den er ikke ringe i kvaliteten overhoved. Den er sat ned til 1500 fra 3500 .. Købte en dengang de lige havde fået sat dem på tilbud. Kvaliteten er ikke ringe, og min dragt har da reddet mit liv. Men kan godt følge dig lidt i at den virker alt for billig til at være sikker, men for at en dragt kan være sikker, skal den sidde godt på dig. Gør den ikke det, jamen så er det ligemeget om du har en kængurulæderdragt på til 20.000 eller om du har denne dragt på smiley
    Den er iøvrtigt CE-godkendt

• #7   13. feb 2011 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=89313 kik her måse er der lidt hjælp

• #8   13. feb 2011 Hvis du læser nogen af de 101 anmeldelser vil du se at lynlåse på den dragt ikke er særlig gode og den bliver hurtigt gennemblødt i regnvejr!
    Læs nogen flere af de anmeldelser og vurder så om du kan leve med de plusser og minusser der er!
    Spyker sælges brugt på Ebay.co.uk

• #9   13. feb 2011 Jeg har de sidste 2 år kørt med en dragt magen til og der har ikke været noget at klage over, lynlåsene fungerer perfekt og jeg har kørt hjem fra ring Djursland i øs regnvejr ( 150 km.) og der kom der ingen vand ind, men jeg har også givet den læderfedt, jeg har lige købt en ny Vanucci dragt, men det er kun pga. farverne ( rød, hvid og sort )

• #10   13. feb 2011 48/50 lyder meget passende
    er selv 180 og 71kg og har en dragt i størrelse 50, det er godtnok en kænguru fætter fra Arlen Ness.

Det der med at "DU SKAL PRØVE FØR DU KØBER" rolig, tit spare du mange penge på at købe i udlandet, så kan det sagtens svare sig at sende den tilbage og få en anden størrelse, gjorde jeg da selv med min, ja jeg skulle da betale 280kr for at sende den tilbage, men jeg sparede stadig 3-4k på den danske pris.

• #11   13. feb 2011 Tak til jer alle for inputs.

Jørn, Jeg tror en 54'er er for stor til mig.

Morten P, det var nemlig også det jeg tænkte, i værste fald kan jeg jo sende den tilbage hvis størrelse ikke sidder helt i skabet første gang.

Jørgen R: Hvad størrelse ejer du? og hvad er dine mål??

Kommentér på:
Ny 2 delt dragt - lidt hjælp! :-)

Annonce