4.894 visninger
|
Oprettet:
Hvor prøves en Alpinestars læderdragt? {{forumTopicSubject}}
Godmorgen.
Hvor kan man prøve en Alpinestars læderdragt?
Skal finde min størelse inden jeg vil bestille den via Tyskland.
Det er ikke sådan at være fattig tømrerlærling.
Hilsen Jens'
(link fjernet)
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.174
Alternativt tag en tur til Louis i Hamburg. Deres lagerslag kan sikkert ekvipere dig med en dragt for et par kilo!
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 55
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 52 Svar: 638
har du overvejet Ebay der kan man købe meget fine dragter til meget billige penge
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.770
Købte min første Spyke-dragt i Danmark, og har siden købt på Ebay.
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 41 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 400 Svar: 2.377
Så find en str. guide og bestil over nettet Hvis det ikke passer, send dragten retur. Eller lav en tur ud af det med et par gutter.
Kør til tyskland, find hvad du skal bruge og hiv samtidigt et par rammer pils med hjem..
apr 2007
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 72 Svar: 149
apr 2008
apr 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
Jeg har Lige købt mig en Alpinestars Monza dragt ved Hein Dericke i Flensborg, butikken er ejet at en dame ved navn Karla og der kan du prøve den og købe til næsten sammen pris som du kan med FC-moto, også får du den rigtig første gang. Hun har en maskine til at stå i butikken som du kan prøve dragten på.
Jeg gav 900€ for dragt, støvler, hansker og rygskjold til jakken.
mvh Søren
apr 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
http://www.heingericke-flensburg.de/html/start_danisch.html
jun 2010
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 215
(link fjernet) samme pris som hos fc-moto
Med hensyn til at prøve tøjet hos en forhandler så synes jeg sagtens man kan gøre det så længe man ikke bruger sælgerens tid, sælgeren hos enghave motor blev dog lidt småfornærmet da jeg var ærlig og sagde jeg næppe ville købe det hos dem pga det kostede 50% mere, er jo heller ikke fordi jeg brugte næsten 150k der sidste år inkl et tekstilsæt til overpris...Jeg var endda villig til at købe hos dem hvis jeg kunne få lidt rabat da jeg gerne vil støtte butikkerne men nej jeg kunne få det til den vejledende pris og sådan var det.
Som om de ikke selv går ud i butikker og prøver ting uden at købe det
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.302
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.302
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 260
Dvs. hvis i skal ud og købe noget normalt tøj og tager ind i en forretning og prøver det så køber i det selvom det ikke passer og er mega grimt fordi nu har i jo slidt det og spildt ekspedientens tid?
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.166
Kan ikke se ligheden mellem at man har bestemt sig for et mærke/en model af enten en mc-dragt eller et par sko, går ind i en fysisk butik, der har højere priser da de skal have til husleje, ekspedienter der kan hjælpe osv., og så bestiller varen over nettet, og det at gå ind i en butik efter noget tøj, konstatere at tøjet ikke falder i ens smag og så går igen?
Jeg kan ikke se den
Jeg købte mine Givi tasker i en fysisk butik - jeg ku ha sparet lidt ved at bestille over Ebay.
Top'en med kodelåsen har det imidlertid med at fucke up - det sker sket tre gange so-far, og der er ingen problemer eller omk. forbundet (ud over benzinen self) med at køre ned til forhandleren og få dem skiftet... Hold op en døje der vil være med at få dem sendt til Spanien, hvor jeg mener jeg fandt taskerne til en billigere pris over Ebay...
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 87 Svar: 613
Det er for mig at se lidt det samme problem...
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 260
Hvis service var så vigtigt så var ebay nok ikke verdens største marked. De er netop blevet store fordi folk kan få ting billigt.
Men som jeg skriver, fint med mig hvis i vil betale dobbeltpris. Jeg er sikker på butiksindehaveren værdsætter det hver gang han sætter sig ind i sin mercedes. Jeg er jyde så jeg betaler normalt ikke overpris.
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.166
Men derfor kan man godt tænke lidt over det - hvis alle nu går ned til den lokale og prøver størrelsen, og derefter bestiller på nettet - ja, så er der sgu ingen lokale tilbage om 10-20 år? Omvendt, gik alle nu derned, så var der en chance for at priserne faldt...
Men kortsigtet kan jeg da godt se at der er en del at spare for den enkelte... Og når først den lokale har hjulpet med at finde den størrelse man skal bestille, så er det vel kun lynlås/syninger som kan gå galt... Kan det ikke svare sig at sende ind, så er der sikkert en lokal skrædder der kan være behjælpelig.
- Men det er noget man må vurdere i hvert tilfælde... Med mine Givi-tasker har jeg i hvert fald ikke fortrudt at jeg har købt lokalt...
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 1.025
Burde jeg så også skamme mig??
Nææ!!
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 55
Tænk jer om;-)
jun 2010
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 215
Det er vel også på tøj og udstyr forhandlerne tjener mest % vis?
Jeg købte dog tekstil bukser, jakke, handsker, hjelm og støvler hos en dansk forhandler sidste år så jeg har det altså ikke specielt dårligt over at have prøvet lidt tøj hos samme forhandler (Enghave Motor) og bestille mit 2 stks lædersæt hos fc-moto/mlol for at sparet et par tusind.
apr 2008
Bare i ikke tager min tid, som jeg ikke har tænkt mig at tage FORHANDLERENS TID
apr 2007
Hvor prøves en Alpinestars læderdragt?