{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

Hvor i landet kan Shark Hjelme prøves? {{forumTopicSubject}}

Hej alle...

Nogen som kender en forhandler af Shark hjelme, og gerne med et bredt sortiment. Jeg vil gerne prøve deres Race R udgave inden jeg køber, og også være sikker på at den størrelse jeg har tænkt mig at bestille passer på min knold 100%

Hvis det er i nærheden af fyn ville det være endnu mere super.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor i landet kan Shark Hjelme prøves?
  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #1   1. maj 2014 så du vil prøve en forhandlers hjelm uden at købe den, for at bestille den et billigere sted i udlandet? klaphat. det er derfor der er så ringe udvalg herhjemme, de sælger jo ingenting!

• #4   1. maj 2014 Per V: hvis de danske forhandlere kunne sætte prisen rigtigt, så ville vi alle købe herhjemme i stedet. Støtte danske forhandlere. ...det vil vi alle, men bolles i røven af dem og betale det dobbelte, så de kan køre i store dyre biler, spise god lækker mad osv.....så dumme er vi sgu ikke.

Og tal pænt!

• #5   1. maj 2014 Jesper, fint nok, det er din holdning og den har du så ret til, men så tag konsekvensen og lad være med at bruge forhandlere for at prøve størrelser, er det ikke at "bolle dem i røven" ? . Det er sjovt nok at de med deres "store dyre biler og lækre mad", lukker den ene efter den anden.

• per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

#6   1. maj 2014 folk må skam gerne købe i udlandet, det vil jeg ikke blande mig i. Jeg synes bare ikke man skal spilde folks tid, når de allerede har besluttet de ikke vil købe hos dem.

• #7   1. maj 2014 smiley
    @Jesper S

Nu har danske forhandlere jo ikke mulighed for at købe store mængder til lager, og dermed opnå evt. rabatter fra producenter/distributører. Derudover kæmper de med væsentligt højere omkostninger i form af skatter, afgifter, moms, lønninger, husleje m.v. Så postulater om dyre biler m.m. er da langt over målet, så tal selv pænt!

• #8   1. maj 2014 Jeg kalder for det første ikke folk for klaphatte som visse andre brugere herinde.

Jeg vil hellere end gerne købe dansk og jeg betaler da også gerne 25-30% ekstra for det, jeg giver f.eks ikke 6000kr for noget som jeg kan købe for 3000kr.

• #9   1. maj 2014 Svendborg Mc skulle have Shark hjelme.

• #10   1. maj 2014 Caps.. Harley Davidson i Århus har også og et pænt udvalg sidst jeg så efter..

• #11   1. maj 2014 Jesper, snakken handlede fra sin start ikke om man skal købe i udlandet eller ej, men om det er god stil at prøve en hjelm hos en DK forhandler når man på forhånd ved, at man ikke vil handle hos ham.
    Jeg vil iøvrigt hellere kaldes en klaphat end at få skyld for at bolle nogen i røven.

• #12   2. maj 2014 Wow prøv lige at tage det roligt... Jeg skriver ingen steder at jeg ikke har tænkt mig at købe hos den forhandler jeg prøver! KLAPHAT!

• #14   2. maj 2014 Nej tydeligvis ikke og det må jeg så beklage.. Men troede folk havde lagt mærke til jeg ikke var "that kind of guy" på forum.

Men lyder super at Svendborg MC sælger dem..

• per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

#15   2. maj 2014 Jeg vil gerne prøve deres Race R udgave inden jeg køber, og også være sikker på at den størrelse jeg har tænkt mig at bestille passer på min knold 100%

det tyder meget på internet handel de formulering der smiley

• #16   2. maj 2014 Tjaeh - overskriften siger også det hele:

Hvor i landet kan Shark Hjelme prøves? - ikke købes

smiley

• #17   2. maj 2014 Det fint folkens igen må jeg bukke mig i støvet og beklage for den misvisende formulering. Godt nok noget der kunne få røre i andedammen

Kommentér på:
Hvor i landet kan Shark Hjelme prøves?

Annonce