{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begynder...
  • #1   19. okt 2004 Og forresten kan man drosle alle mc`er ned til begynder, og hvad koster det?

• #2   19. okt 2004 Hej Niels!

Jeg har selv fået kørekort til MC for en måned siden. Jeg regner dog med at købe en Suzuki GSX 250R.

Både ER-5 og GS500E er udemærkede starter maskiner, men GS500E er nok den billigste.

Når du snakker om forsikring mener du så bare ansvar? Ved GF Forsikring kan du få det til 2.200 kr. om året ca. og du kan trække de måneder du ikke kører fra det beløb. Hvis du vil have kaskoforsikring er det svært at finde nogen som vil forsikre dig uden at skulle have 10.000+ om året.

Stort set alle MC'er kan neddrosles til 34HK og det koster 1.200 kr. + evt. montering.

Det er en god ide at købe MC inden marts da priserne stiger lige inden næste sæson.

• #3   19. okt 2004 Ok tak for svaret... :o)

• #4   19. okt 2004 Hey

Jeg har lige fået kortet denne sommer. Jeg har startet med en yamaha szr 660. Og denne maskine er jeg godt tilfreds med. Det er en sjov mc som man ikke ser hver dag. Som standart har den 48hk så den skal jo bare drosles også kan du jo også køre på sådan en....

Mvh
    Lasse

• #5   19. okt 2004 Hej Niels
    Vile mene at både ER5 og GS500 er gode maskiner.
    Personligt kan jeg sige at jeg har været rigtig glad for min ER5 og er det stadig, men der kommer et tidspunkt hvor man gerne vil have noget større.
    Ved ER5´eren er let at drosle.
    Min er forresten til salg smiley

• #6   19. okt 2004 Hej, - Har ingen kommentarer udover at gs500 og Er5 er udemærkede begynder cykler, - som er gode til hverdagskørsel. Honda Cb500 er også en rigtig god mc, som jeg selv tog kortet på... kan klart anbefales.
    Men vil du have noget m. mere ryk i så var det måske noget med en honda cbr600, den kører rigtig godt, direkte i styringen, og god acc. og topfart. Min er til salg, du kan jo evt. komme og se på den. (sælges grundet køb af anden cykel).

mvh Klaus

• #7   19. okt 2004 Det er nok ikke så sjovt med en CBR600 når han ikke en gang er fyldt 18, og derfor bliver nødt til at drosle den smiley

Hygge

• #8   20. okt 2004 Tak for jeres svar... Der er ingen tvivl om at en cbr 600 er en go cykel, men jeg tror sq den er for vild til at starte med... Jeg vil helst bare have en der ikke går i stykker, og som er nem at styre... ;o)
    Jeg tror det ender med at jeg køber en ny GS 500 i sort, uden kåbe... jeg kan jo altid købe en der er vildere...
    See you on the highway ! ! !

• #9   21. okt 2004 Hej Niels!

Det er en ok cykel sådan en GS500 - man får meget mc for pengene. Tror bestemt du har ret i, at den kan holde og at den samtidig er nem at styre! :O) ..Men jeg sys du måske sku overveje en CB500 i stedet. Jeg har kørt en del på begge maskiner og jeg sys CB´eren ligger væsentligt bedre i svingene end en GS´er gør. Så har den oss lidt flere heste, når du engang må bruge dem. Ja og den er vandkølet oss jo.. Jeg har aldrig prøvet en ER5 så den kan jeg ikke sige noget om... men de 10 kg der skiller suzukien fra hondaen kan være godt givet ud..

Hilsen Randi

• #10   22. okt 2004 Ja, det kan godt være at en cb er bedre, men den er jo osse 20.000 dyere... :o) Er det ikke noget med at hvis man har kørt lille mc i 2 år, så må man købe en stor... Så jeg kan få den et år før... ??? Normalt skal man jo være 21år, til en stor mc...

• #11   23. okt 2004 Yamaha Diversion 600... Er det en go cykel... Kan den anbelesles, eller... Jeg synes næmlig den ser fin ud... :o) Hvis i var begynder, hilken cykel ville i så vælge??

• #12   23. okt 2004 Det er korrekt, at 2 år efter du har taget kortet må du køre på alle MC. Så ser panserne bare på datoen på dit kørekort, og hvis det er 2 år siden du fik til MC ved de godt at du må køre alle MC'er

Kommentér på:
Begynder...

Annonce