{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.784 visninger | Oprettet:

Chris T. J
Chris T. J
Følger: 2 Emner: 14 Svar: 28

Begynder {{forumTopicSubject}}

'ey !
Jeg er godt igang med kortet og vil derfor rigtig gerne have en fin god begynder mc mellem hænderne til sommer.
Hvad er folks staldtips og erfaringer?
Hvor findes gode MC-butikker med henblik på køb af tøj på Fyn?
Ved der er

Har et rigtig godt øje til Suzuki GSXR 250, selvom jeg tager det 'store' kort
godt/skidt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begynder
  • #1   10. apr 2014 en Gsxr 250 er ofte en cykel der har haft et hårdt liv, og tror os hurtigt du bliver træt af så lille en cykel når du tager stort kort smiley

Klaus May i Tommerup har et fint udvalg af tøj
    Mp motorcykler i Odense har os meget.

• #3   10. apr 2014 Tror du bliver hurtigt ked af en 250'er.. Når du har fået kortet, så ta ud og prøv lidt forskelligt, Og i mens du tager kortet, kan du jo prøvesidde alle de maskiner du kan komme i nærheden af.

• #4   10. apr 2014 Som de andre siger, start på en 600 i stedet.
    Se evt den fine suzuki som jeg har tilsalg.

• #5   10. apr 2014 Fra Fyn er der ikke så langt til brdr. Jensen i Horsens. Der er et kæmpe udvalg af cykler, og der plejer at være god mulighed for en prøvetur.

• #6   10. apr 2014 Jeg er da ikke træt af min 250'er endnu...
    Det kommer an på hvad man skal bruge den til, og hvordan man kører.

En 500-600ccm maskine med 50-70hk vil dig slet ikke være et skidt bud at begynde på for de fleste. En Honda CB509, Kawsaki GPZ500s og Yamaha XJ600 diversion burde du kunne finde til en rimelig penge.

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #10   10. apr 2014 Neddrosling til 1000, sådan. smiley
    Der er også kommet nogle nye 500 en Honda, er der ikke? Vent et par år med en supersport.

• Chris T. J
    Chris T. J Tilmeldt:
    apr 2014

#13   13. apr 2014 Tak for alle svarene. Flere har fortalt at den 'lille' cykel kan blive for lille pga det 'store' kort. Kan godt se dilemmaet i hvis jeg skal på længere ture. Lange ture er større motorer jo generelt bedst også i sammenligning med lange ture i bil.

Til at starte med havde jeg tænkt mig at skulle ud og føle det af (ved allerede nu) at jeg elsker følelsen af at køre derudaf, om en evt ferie på mc kommer senere, kan jeg ikke sige pt.
    Jeg har fået anbefalet MP i Odense, X1 i Middelfart og Horsens MC - det er da gode start bud ihvertfald. Jeg regner med at tage ud og kigge ved MP inden så længe!

Hvilke cykler er gode start maskiner - det skal være sport/touring maskiner?
    - jeg er lidt forblændet af Suzuki

• #14   13. apr 2014 Honda cbr 600f går du aldrig fejl af super velkørerende maskine smiley

• #15   13. apr 2014 Jeg er selv ved at tage kortet lige pt., og har lige anskaffet mig en Suzuki SV650S fra 2010. Den har fået andet rør på, og hold nu kæft den lyder fed!! smiley
    Synes jeg. Det er lige den lyd jeg er ude efter lige nu smiley

Jeg troede også først noget 250/400, men ville nok blive hurtigt træt af den, da jeg kører 60 km hver vej på arbejde.

• Chris T. J
    Chris T. J Tilmeldt:
    apr 2014

#16   13. apr 2014 Fedt man! Hvor langt i forløbet er du Martin?
    Jeg har fået tilbudt en sv650 også, men den var lidt for dyr efter hvor meget jeg forventer at smide efter min første maskine.

Jeg vil have MC for at have en anden frihed end i bil og for at have det sjov (:

Kommentér på:
Begynder

Annonce