{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

Er min pris OK {{forumTopicSubject}}

(Først og fremmest, alle jer der vil påstå og brokke sig over at jeg kun reklamerer for min egen annonce, kan i ikke bare være stille og spare resten af verden for negative inputs )

fra alle jer der til gengæld har en fornemmelse for salg og realistiske prsier, vil jeg gerne høre en vurdering på, om ikke jeg har prissat min mc nogenlunde fornuftigt, synes sku egentlig det kan være en smule svært at afgøre selv. - Link: http://motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=88569

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er min pris OK
  • #1   6. jan 2011 jamen altså dog:) hvis du som du skriver i annoncen, har sat den til at være dk`s billigste.. så kan den jo vel ikke blive billigere.. så burde din også være den første der blev solgt.. så held med salget:)

• #2   6. jan 2011 Ja den er fin. Og som du selv skriver, den billigste PT. Men drop lige teksten "sportspræget racer" på 123mc :o)

• #3   6. jan 2011 Prisen er måske et udmærket udgangspunkt, men den bliver ikk solgt til den pris..

der er 2 andre (her på mcg) til samme pris og den ene har kun kørt 8000km og de bliver nok også presset nogle tusinde..

men som sagt ok udgangspunkt ifht markedet at dømme..

• #5   6. jan 2011 Jesper Virum: Haha, skal jeg gøre ved første givne lejlighed. (Benævnelsen kommer af de foreskellige kategorier man kan vælge derinde, og der er da et lille "R" i navnet 250r : )

Yamaha Lasse: Helt klart og bestemt fornuftigt. Jeg har bare en lille fornemmelse af, at der stikker en eller anden fjer under dem der er så billige, som har kørt så lidt... Men ellers udgør de da bestemt en ganske anseelig priskonkurence!

• #6   6. jan 2011 nu skrives der ved den sortes annonce, at den har lidt ridser, men alligevel har den kørt så meget mindre. så hvis du VIL af med den cykel, så må du overveje din pris lidt mere. mange går efter hva cyklerne har kørt af km, for så er der "flere" kilometer til den nye ejer.
    har selv lige købt en suzuki gsr 600 fra 08 med 10.800 km på tælleren for 69.800.

• #7   6. jan 2011 Personligt så ville jeg sq ikke give så meget for en 250, så hellere en 600cc racer, også få en ældre cykel fra starten af 2000

• #8   7. jan 2011 hvis nu alle reklamerede for deres skrammel i forummet, Så slap vi jo for aaaalt det bøwl med at kigge makedet igennem.......... Så kunne golk sætte deres motorcykel tilsalg hver 5 minut for at holde den på forsiden.....

**UDSTEMT**

• #9   7. jan 2011 Næste gang emnet hedder "Er min pris OK", "mc til salg" eller "køb min mc" så lad vær med at gå til emnet! med mindre det kun er for at brokke dig Bobscrubbe. Brok er der nok af ! **Udstemt**

• #10   7. jan 2011 -Og der er jo ikke meget du selv har at byde på, kan jeg se!

• #11   7. jan 2011 Jeg synes den er for dyr, jeg har en kammerat der købte en fra en forhandler i sommers til 44 k inklusiv tøj for 4 k, en 08'er ligesom din, men den havde kun gået knap 6000 km, så ud fra det synes jeg din pris er for høj.

Kommentér på:
Er min pris OK

Annonce