{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min cykel (Pris)
  • #1   17. maj 2011 held og lykke med det, kan få meget mere til de penge, men ca 36.000 kr nok realistisk.

• #2   17. maj 2011 For en 15 år gammel Bandit i fin original stand ville jeg normalt sige 25.000, max 30.000kr.

Dit "gejl" mm. trækker nok desværre ikke prisen i den retning som du håber på - tværtimod.

Mvh Mathias

• #3   17. maj 2011 Jeg tror du skal være glad for alt over 30.

• #4   17. maj 2011 puhaa dette er et meget tungt emne du har åbnet for!!
    har selv haft sådanne et emne for over 1 år siden.. og du vil nok blive skuffet...
    meen altså fed cykel ellers!!! jeg vil så også sige at jeg ville ikke gi hverken 40 eller 50 kilo for en cykel der er fra 1996 når jeg kan finde en fra 2005 der har gået 12800 km til 45000 kr
    ved godt den er ombygget og ser skide godt ud men det bliver tingene desværre ikke mere værd af.. ikke ret meget ihvertfald

• #5   17. maj 2011 rigtig fed bandit!!

nu har jeg selv en fra 04 med 19.000 på tælleren, helt original og med fuldkåbe, og de ligger på ca. 50000 kr.

så mit bud er, at din skal koste tættere på de 40, end på de 50.

styling og ekstra udstyr er ikke nødvendigvis ensbetydende med forhøjet brugt pris. og så er den 8 år ældre..

men igen, den er det værd du kan få for den, og flot det er din bandit! så held og lykke med salget smiley

Martin S

• #6   17. maj 2011 Super fede ændringer du har lavet på den. Men du skal være ualmindelig heldig hvis du finder en der vil betale betydelige summer ekstra for dette.

Man kan jo købe en kun 4-5 år gammel GSR 600, FZ6, ER6n osv for de 50-55k og eftersom disse cykler er efterkommerne til banditten, bare i nyere mere udviklede stadier, ser jeg ikke dine muligheder for at hjemskaffer 40-50K som gode.

• #7   17. maj 2011 HaHa ja det tænkte jeg nok... En salgspris ville nok starte på de 33-34k

Tak for hurtigt besyn på sagen!

Kommentér på:
Min cykel (Pris)

Annonce