{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  advokat
  • #1   4. dec 2010 Jacob Fastrup?

• #2   4. dec 2010 tak evt et nr??

• #3   4. dec 2010 En hurtig søgning på google fandt dette link:
    http://www.midtadvokaterne.dk/JF.php

Der står også et telefon nummer smiley

• #4   4. dec 2010 Skal måske lige indskyde, at manden er motorcyklist og realist. Er der ikke nogen sag, gider han formentlig ikke, men er der en sansynlig chance er han påholdende nok!

• #5   4. dec 2010 kender ihvertfald en det blev meget glad for ham i en sag om kørekortet....

• #6   4. dec 2010 >Søren Brak,
    jeg tror, at der er rigtig mange, der er glade for jacob!

• #7   5. dec 2010 Er der en grund til at få advokat på? Langt de fleste hastighedssager er tabt på forhånd, det er ikke nok at nægte, der skal ordenlige argumenter til at slippe.

• #8   5. dec 2010 i den pågældende sag var min makker blevet målt til +200 i timen. Policen kom kørende i mod ham, vendte om og satte efter ham, de havde skrevet de havde mødt ham udfor en bestemt km pæl, og havde startet måling ved en anden bestemt km pæl, problemet var bare at for at komme inden for måleafstanden efter deres arapport skulle deres mondeo accelere hurtigere end lysets hastighed.... så bøden blev væsentligt nedsat.

• #9   5. dec 2010 Jeg har selv været en tur i retten med en fart sag. Hvis der er lidt og rafle om er det meget nemt at få sat bøden / dommen ned. Hvis ikke jeg var gået i retten havde jeg skulle undvære kortet i 3 år, men pga. en tur i retten kunne jeg tage det med det samme igen.

• #10   5. dec 2010 Tag det som en mand og betal ved kasse 1, tudemikkel :-S

• #11   5. dec 2010 Gu'fanden skal man ej tage det som en mand og betale ved kasse 1!

Havde jeg gjort det sidste år, da en arrig panser mente, at han havde set mig, havde jeg siddet med et ekstra klip i pappet og en bøde!
    Jeg nægtede og trak sagen i retten og blev totalt frikendt pga mangel på beviser!
    Så drop det pladder om at "tage det som en mand og betal ved kasse 1"! Der er ingen andre end Jonas J, der ved hvad det drejer sig om, så selvfølgelig er der heller ingen andre end Jonas til at bedømme, om han vil tage sagen i retten!
    Men Jacob Fastrup skal nok sige fra, hvis der ingen sag er!

• #12   5. dec 2010 Politiet er til tider nogle SVIN !

Jeg skal i retten den 15.dec - for 2. gang ... Da de svin dækker over en kollega fra Brandvæsnet - Som påkørte mig med 80-100% fart overskridelse efter MIG at bedømme !

Jeg var kommet ud fra en ubetinget vigepligt rundt i et sving - Og var i min egen vognbane - Da han påkørte mig !

Policens ord da jeg vågnede på sygehuset ( Det din skyld - der ik noget at gøre )

Men jo det var der sørme - Og dommeren lyder egentligt også til at være på min siden indtil vidre smiley Det eneste vidne der var i sagen - havde de sjovt nok sendt væk med ordene " Der er nok der har set ulykken " - Men der var sørme ikke andre smiley

Godt jeg så kendte vidnet lidt - Da det var en beboer i samme kvarter som mine forældre ... Så i den kommende retsag vil dommeren gerne lige have lov at høre vidnets forklaring ! Nu hvor policen bare havde sendt ham væk smiley

• #13   5. dec 2010 jeg kan slet ikke få lov og få noget og vide om sagen, jeg SKAL i retten, men de er godt nok langsom det var i starten af sommeren jeg blev stoppet, og de har ikke engang kontaktet mig endnu.

• #14   5. dec 2010 Næh, men når manden som udgangspunkt efterlyser en advokat, så drejer det sig formentlig om andet end et billede fra en fotovogn. Advokaten kan jo så klargøre over for Jonas, om der er noget at komme efter. Det er det, man har advokater til!
    Og Niels J's kommentar vil jeg ikke kommentere mere end jeg har gjort på nuværende tidspunkt.

• #15   5. dec 2010 Tag en sludder med Claus Bonnez : (link fjernet)

Skide god advokat ;O)

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #16   5. dec 2010 Jonas: Du henviser blot til Retsplejeloven §729b stk.2, og fortæller anklageren eller autopilot-sagsbehandleren, at de skal hoste op med *ALT* hvad de måtte ligge inde med på sagen. Det handler om retten til aktindsigt. Og disse oplysninger skal være dig eller egen advokat i hænde i så tilpas god tid, at sagsakter kan behandles førend eventuel retssag. Hvis anklageren henviser til, at disse sagsakter ikke "normalt" udleveres til andre end en given forsvarsadvokat, så henviser du "autopiloten" til ovenstående paragraf (igen) og siger, at du som udgangspunkt er selvstiller og dermed *HAR*RET* til at få udleveret alt materiale. Desuden underbygges ovenstående i "Lov om offentlig forvaltning".

Som flere påpeger herover, så er der mange sager og "tvister" der reelt ikke brude havne i de danske retssale - alene fordi folk føler sig forfulgt af politiet og har en ego-centreret opfattelse af hvad de kan tillade sig! Sjovt nok går grænsen for en selv længere ude end hos andre! En hastighedssag hvor ens kørekort er i overhængende fare på grund af fart er altid alvorlig. Hvis man har kørt med alt for høj fart og efterfølgende er blevet eftersat - med en "estimeret måling" til følge, så må man gøre op med sig selv, om der skal reageres på det eller ej. Reelt handler man ikke i byretten, eller sagt på anden vis, du får ingen rabat fra 200km/t til 165km/t. Enten har du kørt alt for stærkt eller også går du fri - og frifindelse kan evt. være baseret på manglende bevisførelse eller "teknisk knockout" fra anklageren, f.eks. hvis de har begået en brøler i forhold til sagsfremstilling. Sidstnævnte er der meget langt imellem... efterhånden!

Held og lykke med dig projekt! smiley

• #17   5. dec 2010 mange tak for de go links og svar.

Kommentér på:
advokat

Annonce