Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Temperatur
  • #1   24. okt 2010 passer meget godt. Du Skal ikke vente, at blæseren slår til før du ligger melllem 102 0g 107 grader.

Faltisk er di olietemperatur langt vigtigere:-)

• #2   24. okt 2010 Står vel i din nye instruktionsbog?
    Er der vand på, så ingen panik, da der så også er blæser på!
    Problemet plejer at være størst ved bykørsel i varmt vejr, men det er der jo ikke noget af nu!

• #3   24. okt 2010 ved ikke hvor højt den må være, men så længe din blæser starter omkring de 105 er det fint.

• #4   24. okt 2010 Tak nu jeg lidt rolig smiley

men har kiggede i instruktionsbog der står ikke så meget nemlig.

men har faktisk ikke tjekket vandet ?? :S

• #5   24. okt 2010 Min blæser starter først ved 107grader... Det begynder ikke at koge når det rammer 100grader, da der ca er 1bar tryk i kølesystemet, men først omkring 120grader...

/ Bülow...

• #6   24. okt 2010 Min ligger typisk omkring 88 grader, når jeg kører.
    En varm sommerdag sidste år var jeg på undvige-kursus. Det var afsindigt varmt den dag, specielt når man holdt og ventede på den varme asfalt uden fartvind. Der nærmede temperaturen sig på min også til nær ved de 100 grader og jeg blev temmelig nervøs for, at min termostat var defekt, men det er åbenbart helt normalt.

• #7   24. okt 2010 Ved motorvej ligger min på 88.. ved bykørsel ligger den på lige over 90.. det højeste den har ramt var da jeg kørte af motorvejen og holdte stille.. der kom den op på 107.. Blæser startede ved 105 smiley

• #8   24. okt 2010 Er meget normalt for cykler de temperature du nævner, ligger selv på 80 ved landevejs kørsel, også når jeg holder stille kommer den ret hurtigt op på de 105 hvor blæseren går igang.

Kommentér på:
Temperatur

Annonce