{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Min tur til USA {{forumTopicSubject}}

Så har jeg endelig fået sorteret billederne fra min tur i USA i sidste måned. Jeg har opdelt billederne i enkelte dage for overskuelighedens skyld - og tilføjet en lille beskrivelse til hver dag så man ved hvor billederne er taget. Der skulle også gerne være lidt info ved hvert billede.

Hvis i gider se billeder - så håber jeg i nyder dem. Det er jo frivilligt.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_alle.asp?UserID=4674


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min tur til USA
  • #2   14. okt 2010 har glædet mig til at se resten a billedene... er syg så det er da lidt underholdning...

    må have været en fed tur. for et par år siden var mig og en makker ved at aftale at vi ville afsted i 2010.. det begyndte i 2007 ca hvor vi snakkede om det.... vi begyndte så småt at spare i det små.... men så mødte jeg min kone.... og nu sidder jeg i hus og har en dejlig kone og et barn.... så kommer ikke afsted før om en masse år når mine børn er blevet større.... min makker har også fundet en sød kæreste og kigger hus så han må også vente..... men vi skal afsted en gang ser så pisse fedt ud...


  • #3   14. okt 2010 kevin... ærgerligt med begrænsningerne.

    Jeg kan så informere om at min rejsepartner fandt en kæreste for et år siden som havde et 8-9 årigt barn.
    Jeg har en meget flink og dejlig kone og to børn på nu henholdsvis 3 år og 7 måneder.
    Jeg kan ikke helt forklare hvordan - men vi kom afsted alligevel smiley


  • #4   14. okt 2010 Rigtigt gode billeder og beskrivelser! Ser godt nok ud til at have været en kanon oplevelse. Får da virkeligt lyst til at prøve det en dag! Hvem arrangerer sådan en rejse og hvad render herlighederne op i, hvis man må spørge?

    kanont fotoalbum :o)


  • #5   14. okt 2010 det er kanon foto og beskrivelse , jeg har længe ville afsted , og din reportage har absolut ikke gjort lysten mindre ,

  • #6   14. okt 2010 ja det skal nok lade sig gøre en dag.... men vi har jo lige købt hus... og jeg har levet livet indtil... så der er alle mine penge brugt på mc og bil hehe..... så nu skal der spares op til huset hehehe......

    men skal helt bestemt afsted en dag.... måske med konen i stedet hun vil også gerne afsted.....


  • #7   14. okt 2010 Thomas R
    Vi arrangerede turen selv og den løb op i noget i nærheden af 30-35000 for mig.

    Takker for kommentarerne.


  • #8   14. okt 2010 @ Jakob

    Har lige set dine albums igennem og det er da nogle bragende flotte billeder og oplevelser du har fået dig der!

    Er glad for at du også var villig til at dele med os andre entusiaster som går med drømmen om køre ned ad den berygtede route 66 på sådan en ryste-djævel til harley og få en bid af dem amerikanske drøm.

    Tak til dig & thumbs up smiley


  • #9   14. okt 2010 Tak for turen!! Yderst godt billedmateriale og beskrivelser.

    Mvh Jimmy


  • #12   14. okt 2010 Super fine billeder, tak for et godt album smiley

Kommentér på:
Min tur til USA

Annonce