{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.503 visninger | Oprettet:

Min tur til uheld.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Ja så blev det så min tur til, at møde en af de biler der.
Jeg kommer kørende af en vej med heldigvis moderat hastighed, da jeg møder en kassevogn. Det gør man jo tit, men denne fører bestemmer sig så til, at det er en god ide, at dreje til venstre da jeg mangler et sted i mellem 10 og 15 meter hen til ham...
Da jeg på det tidspunk kører ca 80 km i timen kan i selv regne ud hvor meget jeg når, at bremse.
Nå men der må have været nogen der holdt hånden over mig for jeg er her endnu, har godt nok mega ondt alle steder men er sendt hjem fra hospitalet efter et døgn.
Kajkagen derimod, er knust. Meget knust...

Mvh Bent. Og pas nu på derude, de kikker på jer og så drejer de.......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min tur til uheld..
  • #1   3. sep 2009 AAH NEJ igen er det bilistens skyld !! maaske var du for taet paa ??

• #2   3. sep 2009 uha uha uha det var tæt på

godt du er her endnu

• #4   3. sep 2009 ml m, jeg læser det som om det er en modkørende, og så kan det da aldrig være Bents skyld?

God bedring til dig, og godt der ikke skete mere, trods alt!

• #5   3. sep 2009 ml M i mine ører lyder det som en modkørende..
    Men godt det ikke gik værrer, lyder som en af de slemme ture...

• #7   3. sep 2009 sigtes ham i kassevognen for noget?

• #8   3. sep 2009 God Bedring

• #9   3. sep 2009 Godt der ikke skete noget - det kunne nemt være endt med brækkede knogler. Blå mærker kommer man sig over:-)

God bedring.

• #10   3. sep 2009 Det var nemlig en modkørende der svingede ind foran mig. De sagde til mig i ambulancen, da de klippede alt mit tøj af, at havde jeg ikke haft mit gode udstyr på så ville jeg ikke have været i live... Når jeg lige kommer lidt ovenpå igen skal jeg nok lige smide lidt billeder ind.
    Husk nu alt udstyr når i kører, det reddede mit liv.....

Mvh Bent

• #11   3. sep 2009 Ps. Tak for de pæne ord...

• #12   3. sep 2009 godt du ikke kom mere til har selv 7 brud efter mødet med en bil i 92 have ikke udstyr på dengang men har det altid på nu (GOD BEDRING)

• #13   3. sep 2009 Rigtig god bedring. Jeg håber, at du er eller bliver klar til at komme på hesten igen. sådan en klovn skulle helst ikke tage mc-lysten fra dig.

• #14   3. sep 2009 hold godt øje med dig selv.
    Har en kammi der væltede på sin MC med relativ lav hastighed, der skete han tilsyneladende ikke noget, før at han 3 dage efter begyndte ikke at kunne tale og motorikken i højre side begyndte at svigte mens han barberede sig en morgen. Det viste sig at være en ruptur i blodbanen til hjernen, som bevirkede at talecentret ikke fik blod og ilt. Det bevirkede at han som sagt blev lam i højre side og ikke kan tale, læse eller skrive.
    Han har i dag trænet sig op til være lige så mobil som før uheldet. men han har stadig problemer med at snakke og specielt med at læse og skrive. Og han har mistet mange venner i sin vennekreds, fordi de ikke har vidst hvordan de skulle tackle det.
    Det jeg vil frem til er, at indre kvæstelser kan være meget lusket, og man skal være meget opmærksom, specielt i din situation, hvor du kan mærke at du er blevet rystet godt igennem, men tilsyneladende ikke har fået de store skrammer.
    Men for det hele ikke skal ende i det rene jammer, så var det første han gjorde da han generhvervede sit kørekort, at hoppe op på biken og køre sig en tur.

• #15   3. sep 2009 Bent: det med udstyret skal jeg huske. Jeg tager ud og køber en fast rygbeskytter til at sætte direkte på ryggen. Skal sku ikke nyde noget. Håber alt går. Hilsen andreas,

• #16   3. sep 2009 Jeg holder meget øje med min trælse krop lige nu, jeg har ikke fuld fidus til Herning sygehus for tiden...
    Godt for dig Andreas N.
    Jeg har selv noget indkøb der skal gøres, alt jeg havde er klippet i stykker og min nye S1 pro hjelm er også knust. Så den har i den grad udført sin opgave...

Mvh Bent.

• #17   3. sep 2009 Husk at dit tøj er dækket af din indboforsikring..

Hvad skal der nu ske med manden i kassevognen?

God bedring!

• #18   3. sep 2009 Godt du stadig er her, og tilsyneladende er sluppet heldigt..
    Trist med din kammerat, som ikke slap så heldig, men dog næsten ovenpå igen:) men ja, det værste er, når folk vender ryggen til..Men det er jo netop den værste fejl at gøre..Nej, gå direkte til folk i stedet

• #19   3. sep 2009 Jamen for pokker Bent, du er hårdt ramt i år må jeg nok sige. Det her er jo så en af de værste situationer som vi alle frygter skal ske, en situation hvor man ikke har en chance for at reagere. Jeg er glad for at høre at du trods omstændighederne har det godt.

God bedring makker

• #20   3. sep 2009 Puha puah min ven jeg er ked af at høre at du endnu en gang bliver sengelagt inden for nogen få måneder . Så kan kun sige heldigvis er denne sæson snart over og ja jeg er os uden mc pt den døde i Esbjerg for nogen få uger siden go bedring min ven mvh Over Viking

Kommentér på:
Min tur til uheld..

Annonce