756 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Mc mek. elev - Fif? Mc mek. elev - Fif?
Hey MC Galleri.
Jeg sidder nu inde på frederiksberg tec og skal til at skrive en ansøgning som elev til MC mek.
Jeg søger simpelthen alle fif til ansøgningen,
og fif som at skrive skrid ud med ansøgningen, det kan jeg jo ikke rigtigt før jeg har lavet den..
Håber på feedback, ellers fortsæt god mandag
Mvh. Mathias.
0 synes godt om
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
ÆRLIGHED.
Forklare at lige netop DET job man søger, brænder man for, og netop DET firma man søger hos, er ens foretrukne, gerne med en eller anden form for relation.
Forklare HVORFOR det er netop den elevplads du søger, og hvad, der gør dig mere egnet, end de andre, der søger.
Har du haft jobs før, hvor du var meget stabil, fremhæv dette, få anbefaling, hvor det fremhæves du er stabil, det er alfa omega. hvem gider have en lærling, der er sygemeldt halvdelen af tiden, og måske enda. ligger og kører mc eller lignende samtidig?
I det heletaget, personlig ansøgninger, virker bedst på bla. mig, og hvis personen viser, han ved bare lidt om firmaet, han søger hos, så giver det en lille pil op..
intetsigende standard ansøgninger, med indsæt navn her selv (ok, lidt overdrevet) ryger direkte i skralderen.
Når jeg ser en ansøgning igennem, så danner jeg mig en ide om personen, på de første par linier, enten fanger hans skrivemåde mig, eller jeg syntes det er uinteresant!!!
OG som du selv siger, ud og afleverer personligt, hvis muligt!
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.792
Brug en office-skabelon til opsætningen, så det bliver pænt og neutralt. Du må gerne indlede med "Hej,..." og bruge en uformel tone. Brug ikke slang eller forkortelser. Brødteksten skal være ret kort, så modtageren kan læse dit brev på få minutter. Vedlæg dit C.V. med alle dine data, tidligere jobs, uddannelse, interesser o.s.v.. Få en person som er 100% i dansk retsstavning og gramatik til at se teksten igennem så du undgår at der er noget der forstyrrer dit budskab.
Held og lykke
aug 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
Sjyp, når du skriver brug en office-skabelon hvad mener du så?
Jeg er virkelig en hat til brug af office programmerne..
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.792
Mc mek. elev - Fif?