Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stort service
  • #1   30. sep 2010 Det afhænger vel af serviceintervallerne på netop den model mc du har...
    På en Bandit er det for hver 24.000 - og det er inkl. tjek af ventiler mv.
    Jeg kom af med knap 4.000 kr! Av....

• #2   30. sep 2010 Ok, det er alligevel nogle skillinger..
    Jeg tænker på Kawasaki zx6r smiley
    Årgang 98-99

• #3   30. sep 2010 På en VF1200 eller hvad den nu hedder den som policen kører på er det 12 timer + dele, så vel i omegnen af 10 kilo............

• #4   30. sep 2010 Ring til TG Motor, Kawa mekaniker.............

• #5   30. sep 2010 Der er alligevel en pæn slat!

Er du lidt fiks på fingrene selv og har adgang til værktøj, så overvej at købe en manual herfra:
    (link fjernet)

• #6   30. sep 2010 Jeg bor på et værksted, så har alle muligheder for selv at pille ved det.. Under rådgivning smiley
    Men hvor ofte er det nødvendigt med gennemgang af diverse?
    Det er selvfølgelig oplagt at gøre det vinteren over..

• #7   30. sep 2010 Det afhænger igen af cyklen - aner ikke hvad km-intervaller/års-intervaller er på sådan en Kawa, men sådan en bog som jeg linker til skulle være guld værd. Der står specifikt for den pågældende model hvad der skal ses efter/skiftes, hvor tit osv smiley

• #8   30. sep 2010 En cykel skal have service hvert år, hvis du ikke kører det angivne km mellem hvert service. Hvert andet år er det stort service incl ventiler, bremsevæske, luftfilter mm. Ellers kun olieskift. Dette er ihvertfald hvis du følger servicebogen.

• #9   30. sep 2010 Køb en haynes bog, der står alt du skal vide inc billeder, og lav det selv

• #10   30. sep 2010 Stort service er et vidt begreb..... det afhænger af alderen og model..... Suzuki foreskriver foreksempel udskiftning af bremseslanger og kølerslanger hvert 4 år....... nogle har det på andre måder.....

JEG MENER.... at det mindste ved et STORT service er udskiftning af olie, oliefilter, benzinfilter (Hvis et sådan forefindes) samt bremsevæske
    Derudover check af bremseklodser, tykkelse af bremseskiver, dæk, kæde og tandhjul, luftfilter, udlæsning af fejlkoder, hvis det er en cykel med ecu, check af lys, samt generel tilstands rapportering........ ha en ide om, at alt er som det skal være, samt køre en lille tur....evt i felt.

ved de store, store service, er der udskiftning af tændrør, kæde, tandhjul, kølervæske, evt klodser og skiver, samt evt. udskiftning af bremsemaster cylindere..... (også et modelspecifikt krav)

MVH Mikael

• #11   30. sep 2010 På min r1 er det store service med ventil tjek
    for hver 42000 km, og koster mellem 9000 - 10000 ,-

• #12   30. sep 2010 Så er en Haynes og godt værktøj tjent ind på ET eftersyn, ved egen kraft!

• #13   30. sep 2010 Allan

det er nemlig korrekt.....Det kræver så bare lige lidt håndelag og et sted at gøre det*ss*

Peter.... ventiler skal checkes ..... de flytter sig bare MEGET sjældent på cykler hvor de er justeret med brikker....

Kommentér på:
Stort service

Annonce