1.598 visninger
|
Oprettet:
politi har ikke tid !!! {{forumTopicSubject}}
Hørte lige i nyhederne at politiet ikke havde tid at køre forbi og se på problem med dårligt afmærket asfaltmaskine som jo ulykkelig vis medbragte et dødsfald forleden med en motorcyklist,trods flere advarsler fra borgere i området!!
Hva fa'en er det for noget,men tid til at stå og "skyde" folk med lacer som kører få km for stærkt kan de jo sagtens få tid til,er sku lidt harm.
De stod også idag med bagsmækken oppe på en transporter ved vordingborgvej og lacerapperaturet i læ prg.af regnvejr,men så er det jo rart med lidt langt lys fra modkørende "flinke" bilister.
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.356
mvh
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 410
ALT skal jo være så målbart nu om dage, åbenbart også politiets opgaver. De har ikke tid til at køre rundt og lave de fornuftige opgaver, fordi politikerne tvinger dem til at lave resultater der kan måles...
maj 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 14 Svar: 103
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 410
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.770
jun 2006
Følger: 1 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 216 Svar: 844
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.041
maj 2007
For et halvt års tid siden kørte jeg mod slagelse fra næstved og lige før rundkørslen ved truckstop 39 fløj der pludselig et par gipsplader op foran kassebilen jeg kørte i kl.630 om morgenen i bælgragende mørke,blev hvirvlet op ad en forankørende lastbil,ringede til policen og meddelte dem dette så de kunne få dem fjernet så ikke andre kom til skade og jeg fortsatte mod kalundborg,de meddelte at det kunne jeg da selv stige ud af bilen og gøre!!!Hva faen er det for måde at håndtere sådan en sag på ???
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.356
nu når en klaphat smider sin 20 tons mega maskine på en uoplyst mørk lande vej ude på heden.. og hans mega maskine rager ud på vejbanen, og han ikke har op sat ( som han burde og skal ) div lygter for og bag der blinker natten igemmen, og når så fru hansen og sener på natten hr jensen ringer og oplyser politiet at den holder til fare for andre.. så ville de da vær dejligt politiet kørte forbi og tjekket det ud, og evt ringet det lorte firma op og fik en asfaldt tosse ud med div lys og skilte osv osv.... så sådan en ulykke ikke skete, så det burde de (politiet ) reagerer på...
men det er firmaet og asfalds tossens ansvar at afmærke den fra starten af,og så var det måske aldrig sket..
mvh
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 199
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
Personligt skifter jeg nok parti næste gang der er valg!
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
Det er sekundært om politiet fik- eller ikke fik set på "dyret"... ansvaret er ALENE hos NCC Asfalt, maskineansvarlig og/eller de medarbejdere som arbejder på "dyret". Og så er den ikke længere....
Alt den skydning på Politiet hele tiden... skal de samfundets problemer hele tiden? Måske I lige skulle tilse at jeres forventninger kommer ned i vandhøjde igen? Og hvor kommer politik lige ind i billedet?
NCC må virkelig have en seriøs dårlig smag i munden.....
maj 2007
Syntes ikke det var forsvarligt at tosse rundt på en mørk trafikeret hovedvej kl.630 i bælgragende mørke og fjerne gipsplader som en eller anden tumpe havde tabt!
Men mest harm over svaret jeg fik af vagthavende på politistationen
jun 2006
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.342
blev der blev malet med spraymaling på deres hus, det gad de heller ikke se på det er fandme for ringe!
men nej nej fodboldkampe kan politiet godt møde op til selvom det ikke gavner samfundet en fløjtende skid!
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 7.509
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 118 Svar: 787
Men ja, NCC må ha en skidt smag i munden. Men det må politiet altså også have. Om de så har ressourcerne eller ej. Det er jo normalt deres job at gøre noget i sådan et tilfælde, hvis ting ikke er som de skal være.
Jeg bliver sgu bitter.
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 118 Svar: 787
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 1.036
Hvis der sker noget, eller nogen gør noget, som er til fare for borgere i Danmark, så har vi ansat politi, falck osv. til at løse de opgaver. Ja, det er NCC's ansvar at markere ordentligt, og de bliver også holdt ansvarlige. Men hvis de bryder loven og sætter andres liv i fare ved ikke at markere, så er det politiets ansvar at sikre situationen, når det bliver anmeldt til politiet. Det er derfor vi betaler skat til dem, og det samme gælder, hvis jeg får en hurrapille for meget i min drink og begynder at tæve løs på folk på gaden, det er også farligt for borgerne, og når der bliver ringet til politiet, skal politiet sikre situationen. Man kan ikke bare sidde og gumle citronhalvmåner og henvise til selvtægt eller borgerpligt.
jun 2006
politi har ikke tid !!!