1.405 visninger
|
Oprettet:
ikke til at forstå {{forumTopicSubject}}
Jeg søgte på et tidspunkt en gps holder fra en bil til at montere på mc ,men det måtte jeg ikke fordi ting til biler ikke har noget med mc at gøre og ikke må søges på mc -galleriet men i bil galleriet.
Hvorfor er der så en reklame her med 5 gode grunde til at købe en Volvo ikke til at forstå !!!!
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 67 Svar: 898
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.936
En ting er hvad vi må sætte i markedet gratis, der er lavet nogle regler om det.. man kan være enig/uenig.. hvad et firma vil BETALE for af annoncer, er jo noget HELT andet,
Kan slet ikke se sammenhæng imellem det.....
aug 2005
Følger: 51 Følgere: 49 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 784
hvordan kan det være Sajmon´s skyld at MCG har deres regler ? det tilsvare at du mener du gerne må køre for stærkt og når politiet så giver dig en bøde så behøver du ikke betale for det er betjenten der er en idiot og ikke dig der har brudt reglerne...
shape up dude
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 211
Det må jeg hellere pille af, hvis det ikke har noget med mc at gøre
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.816
Men det er IKKE reglernes skyld, det er BRUGERNE herinde der gør det.
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.816
slap dog af, det er en internetside.
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 7.509
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 74
go weekend
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
Hvis reglerne på MCG er uholdbare (læs: dem kan jeg ikke leve med), så fedter man da bare et andet sted hen... og så vil der - hvis der er mange som har den holdning - efterhånden være længe imellem en solid debat på MCG!
Efterfølgende vil Invio nok relancere deres MCG-Version2 med ændringer på regler mv.
Det er jo sådan... at MCG lever pga. *OS* og *IKKE* omvendt! De kunne ikke sælge én eneste sølle web-banner-reklame... de kunne ikke sælge én eneste adgang til noget som helst... hvis det ikke var for DIG og MIG!
Invio har mindst for dkr. 3.561.000,- interesse i at beholde deres status - og så er skatten også betalt!
Må man foreslå en brugerundersøgelse?
(læs nu humoren i dette indlæg, tak)
/H
apr 2009
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
Spørg Brian H hvem der slettede hans annonce - han skal blot bladre tilbage til den 6/4 i år for at finde svaret. (Hint: Not me)
Så i stedet for at fare til tastalaturet med det samme, kunne man evt undersøge sagen først, i stedet for at dyrke den danske nationalsport: Brok...
Ole J - Prøv at argumentere for at et ur er enten "MC'er" eller "MC relaterede ting og sager", for det har jeg bare lidt svært ved at se.
Cracker Jack - Grunden til folk kommer i klemme, er at de aldrig gider bruge så meget som 3 sekunder på at læse de skide regler, på trods af at de faktisk accepterer at have læst dem ved oprettelse af brugerprofilen.
Vi kan sagtens blive enige om at de fleste - inklusive jeg selv - bare klikker videre uden at læse dem, men det gælder de jo ikke mindre af. Derfor er det sådan set ikke rigtigt mit problem, at det er en kæmpe overraskelse for folk hvad man må og ikke må - og at jeg så kommer flyvende og sletter deres annonce så de skal til at skrive det hele igen.
Det er ikke flueknepperi - det er regler som skal følges.
Dont like it? - then make like a tree, and leave... :o)
Det er jo nok mest hensigtsmæssigt at reklamerne afspejler sidens "tema" - men hvis det kniber med at finde dem, siger man jo ikke nej til en anden indtægt for at dække bannerpladserne...
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.302
feb 2010
Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 474
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
Hvorfor skyder du/I på HA-folket? De har *intet* med regelsættet at gøre!
Hvis noget ikke falder i Jeres smag... så udnyt dog chancen og skriv til "ejer"... Det ville i mine øjne være *meget* konstruktivt! Det lugter meget af "brok for brokkens skyld - og jeg går efter benene på HA'erne"....
Just my 2 cent....
apr 2009
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.461
Forfriskende at det heller ikke er de samme der skriver i dette nye emne..
apr 2009
altså har du som udgangspunkt intet imod mcg, men det der er galt er: "håndhævelsen af det !!!"
det må så være HA'erne du hentyder til, og deres håndhævelse, jamen så brok dig ??
altså ikke her på forumet, men til "ejeren"
apr 2009
apr 2009
Du vil jo ikke opnå noget, for så havde du taget snakken med ejeren af siden for længst.
Desuden har jeg meget svært ved at se hvor selvsamme "tightass regelrytteri" hører hjemme, når du samtidigt medgiver at vi ikke kan have markedet fyldt med "en masse ikke MC relateret skrammel".
Hvor går grænsen så?
Du behøver ikke komme med et svar, for jeg kender det faktisk godt: Der hvor det kommer DIG til gode at bøje reglerne...
Gu skal folk da have en bøde for ikke at have refleks eller lygter på deres gamle skærveknuser, ligesom folk der kører på cykel over fodgængerovergange eller på fortovet, eller nogle af alle de andre komplet stupide ting folk laver og samtidigt mener "er småting".
Den her verden ville godt nok se en del bedre ud hvis alle for fanden bare magtede at se forbi deres egen næsetip, og handlede i flertallets interesse.
Mirza - Du har evigt ret i dit sidste indlæg...
ikke til at forstå