{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.320 visninger | Oprettet:

Tak for hjælpen {{forumTopicSubject}}

Generelt bliver danskerne beskyldt for at være egoister i trafikken.

MEN, på vej hjem efter arbejdet i mega regn kommer jeg til et kryds,hvor i venstresvingsbanen var asfalten fjernet, så der var et mindre bump. Køre over bumpet og mc'en tager en milliard omdrejninger.

Første tanke er at kæden er røget af. Desværre går vejen op af bakke og der er mudder til begge sidder pga. regnvejret. Så der må man ud og holde, og måtte glemme alt om støtteben pga der var mudret. Så holde cyklen med en arm og så ned på knæ for at kigge på kæden. Og da jeg ser kæden får jeg sagt lidt højlydt SATANS OSSE' inde hjelmen.

Og 2 sekunder efter jeg har slået hjelmen op står der åbenbart en bag mig. og siger "skal du have en hånd" og det siger man jo ikke nej til. Så 10 sekunder senere er kæden på igen. Og manden siger "ja køre jo selv mc og så må vi jo hjælpe hinanden hvor vi kan".

Der blev jeg sgu alligevel lidt stolt over at se hvor gode mennesker vi også kan være i trafikken.

Så næste gang du ser en mc i regnen som holder stille, Så er 5 minutter givet godt ud. For næste gang er det måske dig selv der holder der smiley

Lille solskins historie her i regnvejret. smiley

Krogsgaard


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for hjælpen
Kommentér på:
Tak for hjælpen

Annonce