{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Tak for hjælpen.. {{forumTopicSubject}}


Vil bare lige sige tak til de folk der hjalp her tidligere med at kigge i mc revyen for mig i forbindelse med min forsikring ville kræve næsten det dobbelte i pris og det gad jeg jo ikke finde mig i.

Det bar således også frugt efter jeg sendte dem en mail med en indscannet side fra en herinde fra og fra yamahas hjemmeside, hvor der stod det var en basic/streetbike og ikke en sportstourer som min forsikring mente.

Nå, ringede så for at høre om hvad de havde fundet ud af, og fik så oplyst at jeg fik den til den pris som jeg havde fået oplyst først.

Så det kan vist godt betale sig at brokke sig lidt en gang i mellem smiley

Men tak til dem der gad hjælpe..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for hjælpen..
  • #1   7. aug 2009 Dejligt at høre.. smiley

  • #2   7. aug 2009 super

    : )


  • #3   8. aug 2009 Ja de er sku så kloge de forsikringsfolk !..........

    Jeg spurgte lige på forsikrings priser på to cykler jeg godt kunne tænke mig hvis jeg skal til at skifte.

    1997 Honda VFR750F
    2001 Honda CBR900RR Fireblade

    Der er godt nok forskel i prisen 6850 og 10500 men det er kun pga. forskellen i alder og nypris.
    De bliver begge kategoriseret som sportscykler ved TRYG forsikring.
    Come on mand, hvad fanden er da det for noget pjat.
    Der er da hvis ingen med lidt forstand på MC'er som mener at en Honda VFR750F er i samme kategori som en hardcore sportsmaskine som Firebladen



  • #4   8. aug 2009 For nogle år tilbage, da jeg rykkede fra en 97'er zx6r op til en 99'er zx9r, der faldt min forsikring sgu.. he he. Det var hos Top...

    jow jow - de ved hvad de laver... smiley


  • #5   8. aug 2009 De nogle fjolser smiley

    Steen.. kan du ikke kigge i mc revyen og se hvad den står under? Hvis der står andet end sportscykel, så kan du jo scanne den ind og sende til dem ligesom jeg gjorde smiley


Kommentér på:
Tak for hjælpen..

Annonce