{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

omdysning {{forumTopicSubject}}

jeg købte for et stykke tid siden en suki dr 650r hvor der er sat en gs 500 motor på men den manglede luftfilter så jeg har sat 2 power filtre på.og fik der efter justeret karburatore hos triumph.han har hævet nålene ved ikke hvor meget. så den får en lidt federe blandning men det har åbenbart ikke været nok fordi jeg kan ikke køre over halvgas ret længe før den ikke for nok at leve af på den venstre cylinder.det virker som om den når at tømme den venstre karburator også kan den ikke nå at fylde den igen.hvis jeg stopper og holder en lille pause så køre den fint igen hvis man altså holder sig til max at gi den halvgas.jeg tror den skal dysses om men hvor kan man få det gjort og hvad koster det ca


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  omdysning
  • rasmus t
    rasmus t Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 346
    #1   14. aug 2010 Måske er det din tankudluftning der er stoppet.. eller bensinfiltret/hanen der er for lidt gennemgang i ... eller knæk på slangen.. osv.

  • #2   14. aug 2010 har tjekket tankudluftningen der fin gennemgang benzinhanen løber fint når den står på reserve men drypper kun på hovedtanken så køre på reserve hele tiden så det heller ikke det.men om der skulle være et knæk på slangen må jeg lige tjekke i morgen

  • #3   15. aug 2010 måske det er svømmerhøjden i den ene karbunade

Kommentér på:
omdysning

Annonce