{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.858 visninger | Oprettet:

så blev man da lige film stjerne, {{forumTopicSubject}}

så blev man lige filmstjerne. he he.
holdt i lyskrydset og ventede på go, det blev grønt, ca 5 sek,hårdt optræk
og nåede en hastighed af (hemmlighed) en mod kørene bilist blinker til mig,
og en til, , jeg bremser ned, ser nu der er de sku, en betjent står og vinker mig til siden
og ved det er total, shit, ser mit liv passeger, i en tåge, af MEGA MEGA ØV, og sku hjem og sige til konen
familien, osv osv, fucken ØV, betjenten smilede til mig, og kammara manden zoomede, ind på
mig og min kære NINJA.. hvor hurtigt tror du vi målte dig til, spurgte han, TJA lige ved 100
kmt, er mit gæt svarede jeg, der var 70 kmt skilte, han hev en gul folder frem, og beregnede bøden til
2500 kr, og væk med pappet, total nedtur, , men så spurgte han pludslig, om jeg følte
det var min lykke dag, blev noget paf,,det viste sig nu at de kun havde en måling på 76 kmt
og altså under de 20% for stærkt, han sage grunden til jeg blev stoppet, var de havde hørt
den blev kørt til max på afstand, så han syntes vi sku have en karmaratlig, lille samtale
men det hele gik i sig selv selv, kammara manden spurgte om de måtte bruge optagelserne
og, ja da gerne, hollyvood venter, forude. PS.. sådan en nær død oplevelse, hvor man tror
nu slutter alt det sjove, og man ska med bussen, burde få en til at køre anderledes,
( vi får se ) mvh en yderst heldig mand i dag hc

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så blev man da lige film stjerne,
Kommentér på:
så blev man da lige film stjerne,

Annonce